Actualitzat 30/03/2017 22:42

Shopping Night Barcelona porta 'Alícia al país de les meravelles' al passeig de Gràcia

BARCELONA, 15 nov. (EUROPA PRESS) -

La VII The Shopping Night Barcelona (TSNB) promourà el comerç al passeig de Gràcia amb l'obertura de més de 100 establiments --entre botigues i restauració-- durant la nit de l'1 de desembre, i prendrà l'obra de Lewis Carroll, 'Alícia al país de les meravelles', per transformar-la al 'leitmotiv' de la festa.

En roda de premsa aquest dimarts, la directora de l'esdeveniment, Noemí Talero, ha explicat que els 1,4 quilòmetres del passeig s'han dividit en deu espais amb noms que homenatgen el famós conte, uns quilòmetres en els quals els comerços obriran des de les 20 hores fins a la matinada.

El Palau Robert, rebatejat com a 'Croquet Matx Party', es convertirà en la cort de la Reina de Cors, interpretada per la dissenyadora Ágatha Ruiz de la Prada, que acollirà la festa VIP amb representants institucionals, 'influencers' i membres de l'organització.

El 'The Garden of the live flowers', davant de La Pedrera, acollirà la passarel·la urbana TSBN Espai Outfit, que té com a objectiu mostrar la creativitat de les botigues, i també una trobada amb estudiants d'escoles de disseny catalanes, mentre que 'All in the golden midnight', al carrer Provença, tindrà un escenari en què hi haurà música en directe.

TSNB tindrà una exposició d'art, organitzada pel Reial Cercle Artístic, mentre que l'espai gastronòmic anirà de la mà de 'food-trucks' --furgonetes de venda de menjar--, finalment, la unió de Quesos de Suiza estaran al carrer Provença amb passeig de Gràcia.

NO NOMÉS COMPRES

El president de l'Associació d'Amics del Passeig de Gràcia, Lluís Sans, ha posat èmfasi que l'espai es vol acostar als barcelonins, i ha assegurat que es tracta de l'esdeveniment privat i de promoció d'un carrer més important de Barcelona.

En aquest sentit, ha explicat que l'esdeveniment està finançat pels comerciants i patrocinadors, i que l'Ajuntament de Barcelona ha donat suport a la iniciativa facilitant la promoció amb banderilles i aportant la neteja i la Guàrdia Urbana.

La iniciativa ha comptat per a la seva promoció --sota el lema 'Alicia al passeig de les meravelles'-- amb la participació de la model Laura Escanes, en el paper d'Alicia, i Ágatha Ruiz de la Prada, i Talero ha remarcat que volen despertar la curiositat de la gent també en l'àmbit cultural, amb l'univers del dramaturg anglès i altres activitats.

La iniciativa ocuparà les voreres i calçades laterals del passeig, i només tallarà la circulació dels cotxes del carrer Provença, i la regidora de l'Eixample i de Comerç i Mercats de Barcelona, Montserrat Ballarín, ha posat la iniciativa com a exemple de l'activitat comercial però també cultural, gastronòmica i d'oci de la ciutat, que participa en la seva "creació de valor".




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés