Rendeix tribut a les Märzenbier, l'origen de Voll-Damm
BARCELONA, 1 Abr. (EUROPA PRESS) -
L'actor Luis Tosar és el protagonista de la nova campanya de Voll-Damm, en què rebutja imitacions i defensa el caràcter únic d'aquesta cervesa fruit dels mestres cervesers que al segle XIX van descobrir que, quan arribava el bon temps, podien contrarestar les altes temperatures afegint el doble de malta a l'últim lot, el del mes de març.
A l'anunci, Tosar s'encarrega de deixar clar el que és una Märzenbier, l'origen de Voll-Damm, l'única cervesa que era capaç d'aguantar tot l'estiu en perfectes condicions de consum.
Així, en un restaurant ple de gent sopant, Tosar es veu obligat a alliçonar el cambrer, personatge interpretat per Luís Zahera, que li ha servit una imitació, sobre les característiques d'aquesta cervesa, com les notes de préssec, poma, pa torrat i tanins de tabac.
"No, amic, no totes les cerveses són iguals", sentencia Tosar, i el cambrer, que haurà d'enfrontar-se a un grup de piranyes que el volen devorar com a càstig, s'adona que la diferència és tan gran que es fa imperdonable.
La campanya publicitària està dirigida per Daniel Monzón, que també ha treballat amb Tosar en pel·lícules com 'El Niño' o 'Celda 211', i el director creatiu ha estat Oriol Villar, que porta anys col·laborant amb Damm als seus espots i ha estat l'impulsor d'eslògans com 'Doble o Res' de Voll-Damm, o 'Mediterràniament' d'Estrella Damm.