BARCELONA, 4 maig (EUROPA PRESS) -
UGT de Catalunya ha criticat aquest dimecres en un comunicat la "precarietat del servei" i les esperes dels usuaris en l'Oficines d'Atenció Ciutadana (OAC) de l'Ajuntament de Barcelona.
Ha sostingut que la situació s'ha vist agreujada per la desorganitzada implantació del servei de cita prèvia, i ha assegurat que, tot i que el servei hauria de millorar el flux d'usuaris, no ho fa pels canvis de criteri i diversitat de les directrius.
El sindicat ha assegurat que les OAC pateixen dificultats com "una dotació dolenta dels equipaments i el serveis informàtic, un dimensió dolenta de les plantilles i un excés de tràmits", que contribueixen a les aglomeracions i les cues, i ha retret que cap Govern municipal ha pogut solucionar aquests problemes.
Ha manifestat que els treballadors "es troben en una situació límit", i ha demanat al consistori que incorpori a cinc treballadors en cadascuna de les 13 oficines de la ciutat, ampliant així l'actual plantilla de 130 treballadors.
A Barcelona hi ha 13 Oficines d'Atenció Ciutadana, dos a Sants-Montjuïc, dos a Nou Barris, una a cadascun de la resta de districtes i una més a la plaça Sant Miquel, i UGT ha recordat que "tots els tràmits dels ciutadans amb l'Ajuntament passen per aquestes oficines".