BARCELONA, 20 maig (EUROPA PRESS) -
La sisena edició de la Setmana de les Terrasses dels hotels de Barcelona farà més de 234 activitats en 66 terrasses entre el 3 i el 12 de juny.
Iniciaran la temporada acollint tallers, concerts, degustacions i 'workshops' per a tots els públics, en una cita que en les cinc primeres edicions ha reunit més de 100.000 persones, ha informat en un comunicat el Gremi d'Hotels de Barcelona.
Cadascun dels hotels oferirà una proposta en la seva terrassa, ja sigui cultural, d'oci, musical, famílies i lúdica, a les quals se sumaran per primera vegada les propostes gastronòmiques amb motiu de la distinció de Catalunya com Regió Europea de la Gastronomies 2016.
A més, es repeteix el concurs 'A vista d'Hotel', en què la millor foto d'una terrassa d'hotel amb l'etiqueta #SetmanaTerrasses16 guanyarà una nit d'hotel i una degustació.
El Gremi d'Hotels també ha explicat que si supera les mil fotografies etiquetades es donaran 1.000 euros al projecte 'Hotel Invisible', que recapta fons per ajudar a les persones en risc d'exclusió social en col·laboració amb la Fundació IReS.