BARCELONA, 2 des. (EUROPA PRESS) -
L'empresa xinesa Asia Digital Mullo, desenvolupadora d'estratègies de màrqueting digital i innovació, ha anunciat aquest dimecres que instal·larà la seva seu per al mercat europeu a Barcelona, que tindrà vuit treballadors en el seu primer any.
La companyia ho ha anunciat durant la Business of Design Week que se celebra a Hong Kong després de la reunió de treball entre l'empresa i el secretari d'Empresa i Competitivitat de la Generalitat, Pere Torres, ha informat la Conselleria d'Empresa i Ocupació en un comunicat.
Especialitzada en estratègies de màrqueting per a clients asiàtics que volen posicionar-se en els mercats occidentals i viceversa, Asia Digital Mojo té clients com Huawei i Line, amb una plantilla de 40 treballadors repartits en les oficines de Hong Kong, Xangai, Seül, Mumbai i Mèxic DF.
El fundador de l'empresa, David Williams, ha explicat que es va decidir per Barcelona per elements com la innovació i el sector 'mobile'.
Williams també ha assegurat que té com a objectiu "fer de pont" entre les empreses d'Àsia i Europa per ajudar-les a obrir mercats en els dos continents.
El contingut d'aquesta notícia està elaborat en col·laboració amb l'Ajuntament de Barcelona