Actualitzat 22/10/2015 16:43

Les reclamacions d'aficionats que van patir retards a Berlín es respondran en un mes

BARCELONA, 8 juny (EUROPA PRESS) -

Les reclamacions de les persones afectades pels retards en els vols organitzats per a la tornada dels aficionats del FC Barcelona des de l'aeroport Schönefeld rebran resposta en un termini màxim d'un mes si ho van comprar directament a una aerolínia.

En un comunicat d'aquest dilluns, l'Agència Catalana de Consum de la Generalitat ha explicat que, en cas de no rebre resposta després de la reclamació, el consumidor es podrà dirigir a qualsevol organisme de consum.

En retards de més de tres hores, les companyies aèries han de respondre subministrant gratuïtament menjar i beguda suficient, allotjament i mitjans de comunicació --trucades, missatges i missatges de fax, entre d'altres--.

A més, en relació a les compensacions econòmiques, en retards de més de tres hores la companyia haurà de pagar 400 euros.

Si el vol es va contractar a través d'una agència de viatges, hauran de presentar la seva reclamació davant de l'empresa, i és important que conservin tota la documentació perquè l'agència pugui fer-ho a la companyia.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés