EL PRAT DE LLOBREGAT (BARCELONA), 19 oct. (EUROPA PRESS) -
L'Aeroport de Barcelona-El Prat ha engegat un servei de personal shopper que proporciona als passatgers assessorament gratuït i personalitzat -en diversos idiomes- sobre l'oferta comercial de la instal·lació perquè puguin fer les seves compres, segons ha informat Aena en un comunicat.
El servei funciona a les places comercials de les terminals T1 i T2 i es pot reservar per correu electrònic, per telèfon, a través de l'aplicació i el web d'Aena o en els punts informatius de totes dues terminals.
El personal shopper proporciona assessorament personal en català, espanyol, anglès, xinès, àrab i rus perquè els passatgers puguin fer les seves compres de manera ràpida i còmoda, amb recomanacions sobre els productes i serveis que poden trobar a la terminal, segons ha destacat Aena.
Mitjançant aquest servei, Aena donarà a conèixer marques, beneficis, promocions, novetats i localització de l'oferta comercial de l'Aeroport de Barcelona-El Prat.
L'agència Young Promotion, especialista en field màrqueting aeroportuari i promocions de venda, responsable d'iniciatives semblants de gran èxit en els Aeroports de Frankfurt i Viena, és l'encarregada de desenvolupar el projecte de personal shopper al Prat.