Actualitzat 22/10/2015 16:51

Codorníu llança al mercat la nova marca CodorNew amb el blanc Frizz 5.5

CodorNew
EUROPA PRESS

L'objectiu és que la nova marca suposi un 25% de les vendes de Codorníu en cinc anys

BARCELONA, 7 maig (EUROPA PRESS) -

Codorníu ha llançat fa poc al mercat la seva nova marca 'CodorNew', sota la que comercialitzarà Frizz 5.5, el primer albariño d'agulla i baixa graduació del món que es presenta en les versions Verdejo i Albariño.

L'empresa familiar més antiga d'Espanya ha presentat aquest dijous la nova ensenya, que es preveu que suposi el 25% de la facturació de Codorníu en els pròxims cinc anys conquistant una mitjana de 2,8 milions de consumidors.

CodorNew s'anirà nodrint de futures referències, a un ritme d'entre un i dos llançaments anuals, i la producció inicial per a Frizz 5.5 Albariño i Frizz 5.5 Verdejo és de 50.000 unitats per a cada versió, que surten al mercat a venda de 7,5 euros.

Els dos productes ja han començat a distribuir-se en grans superfícies i en el canal de la restauració, i també aquest mateix 2015 es preveu que Frizz 5.5 doni el salt internacional i estigui present, en una primera fase, a Bèlgica, El Regne Unit i els Estats Units.

Es tracta d'un vi blanc espumós ('frizzante') de baixa graduació alcohòlica (5,5% vol.) i aromes florals que, a diferència de la resta de productes baixos en alcohol del mercat, s'obté de vins que han fermentat en la seva totalitat, és a dir, el producte passa primer per un procés de desalcoholització i per una segona fermentació abans d'embotellar.

El raïm utilitzada per al Frizz 5.5 Albariño és propi, mentre que la de la varietat Verdejo és controlat, i Codorníu ha externalitzat el procés d'elaboració a un 'partner'.

DIRIGIDA ALS 'MILLENNIALS'

Fundada el 1551, la companyia vol dirigir-se amb aquesta nova marca a la generació dels 'Millennials', joves d'entre 25 i 40 anys que han estat testimoni dels principals canvis culturals de la societat, com el naixement d'internet i el pas als 'smartphones'.

L'oportunitat de cobrir aquest nínxol està clara, ja que aquest segment d'edat representa el 30% de la població de consumidors de vi del món, i es preveu que en la pròxima dècada aquesta xifra augmenti fins al 50%.

El llançament d'aquesta nova marca, que manté en el seu disseny el logotip clàssic de Codorníu i juga amb la fonètica de l'última síl·laba --semblant a 'new' en anglès--, arriba després de la sortida al mercat de Viñas de Anna, el primer vi de la història emparat sota la marca Codorníu.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés