Actualitzat 22/10/2015 17:09

Fruits de Ponent presenta a Fruit Logística la marca de paraguaià Or de Ponent

Fruits de Ponent presenta en Fruit Logística la marca de paraguayo Or de Ponent
EUROPA PRESS

LLEIDA, 3 febr. (EUROPA PRESS) -

La cooperativa de segon grau Fruits de Ponent d'Alcarràs (Lleida) presenta aquesta setmana a la fira Fruit Logística de Berlín la mostra de referència a Europa, la seva nova imatge corporativa i una marca de paraguaià: Or de Ponent.

La companyia, que sempre ha anat sota el paraigua de Prodeca, assisteix per primera vegada amb estatus propi amb una nova imatge en la qual l'empresa fructícola vol, segons el seu director, Josep Presseguer, "llançar una llança a favor de la il·lusió" després d'una complicada campanya.

Dos anys i mitjans després de participar en la marca Oki de l'associació del comerç de la fruita Afrucat, l'empresa d'Alcarràs dóna un salt amb la voluntat de comercialitzar amb la seva pròpia marca la gamma alta de la seva producció i alhora busca aliances amb empresa de zones primerenques mediterrànies amb la intenció de vendre Or de Ponent cinc mesos a partir d'abril.

"Es tracta d'aliar-te amb gent que té collita més primerenca, els primers paraguaians que apareixen són alguns de Sevilla però bàsicament en quantitat, són els de Múrcia, després València i després nosaltres", ha explicat Presseguer en un dinar amb premsa de Lleida.

EL 2014 Fruits de Ponent Grup Cooperatiu, que aglutina les cooperatives d'Alcarràs, Benavent-Portella, Binaced i Ramell, va comercialitzar 75.000 tones de fruita, un 75% d'os i va exportar a altres països europeus, Àsia, Àfrica i Amèrica del Sud.

Josep Presseguer i el president de la cooperativa, Sebastià Escarp, han presentat la nova imatge corporativa que pretén unir la tradició i la modernització.

AEROPORT D'ALGUAIRE

El nou logotip té un aire retro, que segons Presseguer respon al saber fer dels pagesos de Lleida, amb domini dels colors ataronjats, el de la pell dels principals productes que comercialitza la cooperativa.

En la seva intervenció, Presseguer ha explicat que l'empresa s'ha posat en contacte amb la Generalitat per mostrar-li el seu interès a exportar des de l'aeroport Lleida Alguaire i que fins i tot ha mostrat la seva voluntat a participar amb alguna inversió; de la proposta, feta aquest estiu, Fruits de Ponent no ha obtingut resposta.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés