BARCELONA, 21 May. (EUROPA PRESS) -
El president de CTecno i director general de Turisme de Barcelona, Jordi William Carnes, ha advocat per un canvi en el tractament de les noves plataformes de l'anomenada economia col·laborativa, i ha considerat que és una "contradicció" que Barcelona vulgui ser una 'smart city' i, alhora, tenir por d'aquests nous agents, ha informat CTecno en un comunicat.
L'Esmorzar-networking de Turisme i Mobile organitzat aquest dijous per CTecno en col·laboració amb Barcelona Activa ha abordat la personalització de l'oferta com a repte en el sector turístic, davant del fet que els turistes busquen l'experiència.
"El gran repte per millorar l'experiència turística és tractar les valoracions dels clients a temps real", segons ha considerat el cap de Consultoria de Solucions de T-Systems Iberia, Enric Bono, mentre que el cap de l'Oficina Tècnica de Turisme de la Diputació de Barcelona, Xavier Font, ha destacat la importància de filtrar i elegir un ventall específic de serveis turístics per optimitzar el retorn sobre la inversió.
El contingut d'aquesta notícia està elaborat en col·laboració amb l'Ajuntament de Barcelona