L'empresa de decoració espera millorar els resultats després de la reforma de la Diagonal
Barcelona (ACN).-
L'empresa de decoració Pilma va incrementar les seves vendes un 20% durant el 2014 i va tancar l'exercici amb una xifra de negoci de 15 milions d'euros, un 20% més que el 2013. Segons ha informat l'empresa, la facturació ha augmentat en totes les botigues de Barcelona, especialment a les botigues de Sarrià i Diagonal, amb increments del 15% i l'11%, respectivament. Pilma ha atribuït aquests resultats a la bona acollida de PLM Design, que ha augmentat les vendes en un 40%, i que s'ha consolidat a l'Estat i Portugal. De cara al 2015, l'empresa espera millorar els resultats després de la reforma de l'Avinguda Diagonal, on es troba ubicada una de les seves botigues."Podem afirmar amb seguretat que hem sortit guanyant i que encarem el pròxim 2015 amb gran entusiasme i optimisme", han assegurat els fundadors de la marca Pau i Ricard López Barceló. Segons sostenen, l'augment de l'espai disponible per a vianants farà un major flux de persones a la botiga. D'altra banda, Pilma espera consolidar Pilma Travel, un espai que ha adquirit a la 'milla de oro' de Madrid i especialitzada en articles de luxe per a viatges.