Publicado 17/11/2015 16:25

El Govern unifica l'ús del paper a l'administració de justícia per aplicar-hi "polítiques d'eficiència"

Aprova un decret que estableix les característiques tècniques del paper comú que s'ha d'utilitzar a les oficines judicials, fiscalies i altres serveis

ACN Barcelona.-El Govern ha aprovat aquest dimarts un decret que estableix les característiques tècniques del paper comú que han d'utilitzar els òrgans i les oficines judicials, fiscalies i altres serveis de l'administració de justícia a Catalunya, per adaptar-lo a la normativa vigent i suprimir, així, l'antic paper d'ofici preimprès. Amb l'aprovació d'aquest decret, Catalunya modifica l'ús del paper en l'àmbit de l'administració de justícia, que podrà utilitzar-se imprès directament sobre paper comú mitjançant programes de gestió processal, actualment en funcionament.Aquest decret, que s'emmarca dins del procés de modernització de l'administració de justícia, té com a objectiu una important reducció de costos pel que fa al subministrament d'aquest tipus de material des del punt de vista pressupostari i, alhora, permet agilitar els instruments de l'administració de justícia vinculats a la prestació d'un servei públic eficient i proper a la ciutadania.Amb una major racionalització dels recursos en la nova organització i un ús generalitzat de les TIC, el Departament de Justícia continua apostant, dins del seu àmbit competencial, per una administració de justícia més funcional, eficaç i de qualitat, que ofereixi un millor servei tant als professionals implicats com als ciutadans en general, segons ha destacat el Govern. La nova organització judicial i l'ús de les noves tecnologies en són els eixos clau, assegura.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés