Publicado 02/06/2015 19:42

Enceten una campanya per recaptar 22.500 euros per a 900 sense sostre de Barcelona

Els diners es destinaran a la Fundació Arrels, que els utilitzarà per habilitar i moblar deu pisos

Barcelona (ACN).-

AUssieYouTOO, grup de suport online que ofereix assessorament a joves interessats en emigrar a Austràlia, ha iniciat la campanya benèfica #LessHomelessBCN. La iniciativa pretén aconseguir la participació de 78 empreses o 1.180 individus abans de desembre del 2015 per recaptar 22.500 euros. Els diners es destinaran a la Fundació Arrels, que habilitarà i moblarà deu pisos per allotjar de forma permanent les persones sense sostre que atén a Barcelona. Segons un recompte que va fer la pròpia fundació la setmana passada, cada dia dormen al carrer prop de 900 persones a la capital catalana.L'instrument a través del qual s'intentarà assolir l'objectiu és HomelessFonts, una col·lecció de nou tipografies creades a partir de la cal·ligrafia de persones que viuen al carrer que poden adquirir tant persones a títol individual com petites i grans empreses.

Empreses com Amazon, Panasonic o Uber ja hi ha participat, a banda d'alguns particulars com la YouTuber YellowMellow, que ha difòs el projecte entre els seus més de 680.000 subscriptors. Fins ara s'han recaptat 2.838 euros, un 13% del total.

Per formar part de la campanya benèfica cal comprar una de les tipografies a la pàgina web del projecte. La llicència professional té un cost de 290 euros, mentre que la personal en costa 19. A més, es pot anunciar la participació a les xarxes socials utilitzant l'etiqueta oficial de la campanya a la xarxa social Twitter, #LessHomelessBCN.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés