Actualizado 17/06/2015 12:25

La Diputació intensifica la promoció de la marca 'Ara Lleida', amb l'inici de la campanya d'estiu

Agencia Catalana de Noticias
ACN

Les comarques lleidatanes van rebre l'estiu passat uns 500.000 turistes, que van fer 1.500.000 de pernoctacions en establiments de turisme reglat

Lleida (ACN).-

El Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida intensifica la presència de la marca 'Ara Lleida' a les xarxes socials amb l'objectiu d'interactuar amb els seu públic i difondre l'oferta de la demarcació durant les vacances d'estiu. El Patronat també editarà publicacions mensuals i insercions a mitjans de comunicació per informar sobre les activitats i els esdeveniments que tindran lloc aquest estiu al Pirineu i a les Terres de Lleida. Segons les dades del Patronat, durant l'estiu passat, les comarques lleidatanes van rebre uns 500.000 turistes, que van realitzar 1.500.000 de pernoctacions als establiments de turisme reglat, al marge de les segones residencies, on no està quantificat.L'acció promocional del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida manté el lema dels dos estius anteriors 'Lleida, on tot comença...' i incorpora imatges que posen l'accent en la singularitat de la destinació.

500.000 visitants i 1.500.000 pernoctacions, durant l'estiu del 2014

Les comarques lleidatanes van rebre durant els mesos d'estiu del 2014 uns 500.000 turistes, que van realitzar 1.500.000 de pernoctacions als establiments de turisme reglat, al marge de les segones residencies.

Els turistes que van visitar les comarques de Lleida l'estiu passat en la seva gran majoria eren de Catalunya, amb un 60% del total aproximadament, seguits dels visitants de la resta de l'Estat, amb més d'un 20% (i procedents bàsicament de la Comunitat de Madrid, País Valencià, País Basc, Castella-la Manxa, Aragó i Andalusia).

Pel que fa al turisme estranger, va representar un 18%  aproximadament del total dels turistes que van visitar les comarques lleidatanes durant l'estiu. Per països de procedència, França va ser el primer país emissor amb un 35% dels visitants; seguit del Benelux, amb un 15%; Alemanya, amb un 11% i el Regne Unit, amb un 9 %, entre altres. 

També el turisme estranger procedent d'Israel va tenir una presència significativa a les comarques del Pirineu de Lleida. Els turistes israelians visiten la demarcació atrets per l'oferta de natura, amb el Parc Nacional d'Aigüestortes i Estany de Sant Maurici com un dels seus principis referents, així com també per les rutes de 'Perseguits i Salvats promogudes per la Diputació de Lleida en col·laboració amb l'Institut d'Estudis Ilerdencs (IEI).




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés