Actualizado 20/04/2015 18:56

Castelló d'Empúries renova la seva imatge corporativa de turisme associant-la a la cultura, el mar i la natura

Agencia Catalana de Noticias
ACN

Tot el material promocional anirà acompanyat dels eslògans 'Like it, live it' i 'Viu-lo, és únic, és teu' i adopta el blau i el vermell com a colors predominants

Castelló d'Empúries (ACN).-

Castelló d'Empúries ha presentat aquest dilluns la nova imatge corporativa de turisme per promocionar el municipi. Unificant estil, la nova imatge vol donar força a les marques Castelló d'Empúries i Empuriabrava simplificant els logos i associant-les als tres grans recursos del municipi: la cultura, el mar i la natura. Així, s'ha optat per transmetre dinamisme, amb una imatge neta i aplicable a qualsevol recurs promocional i que s'adapti a l'ampli ventall de recursos turístics. Tot el material de promoció que s'editi anirà acompanyat dels eslògans 'Like it, live it' i 'Viu-lo, és únic, és teu'. Amb els nous criteris s'ha reeditat la guia d'allotjament, el catàleg genèric i els plànols del municipi.Una de les estratègies promocionals passarà per reforçar tota la promoció on-line. Amb aquest objectiu s'han realitzat tres audiovisuals promocionals i s'ha ampliat la base de dades fotogràfica per oferir-la al teixit empresarial del municipi per a que en faci lliure ús per a la seva promoció. En un futur, també es volen crear espots promocionals de curta durada dedicats als diferents productes turístics que ofereix el municipi.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés