Actualizado 18/06/2015 17:06

Barcelona Obertura, la nova marca per projectar l'oferta de música clàssica de la ciutat

Agencia Catalana de Noticias
ACN

El Liceu, Ibercamera, l'Auditori i el Palau de la Música uneixen forces per promocionar la seva programació a nivell internacional

Barcelona (ACN).-

El Liceu, Ibercamera, l'Auditori i el Palau de la Música Catalana s'han unit per crear Barcelona Obertura, una iniciativa que es proposa projectar l'oferta de música clàssica de la ciutat a nivell internacional. Aquest projecte, que s'ha presentat aquest dijous, ha estat promogut per Barcelona Global amb la voluntat d'atreure melòmans de tot el món. La primera fase del projecte té un pressupost de 220.000 euros i es basarà en una campanya a mitjans internacionals i especialitzats per donar a conèixer aquesta marca. La programació musical es concentrarà entre el gener i el juny del 2016 i agrupa diversos concerts en dies consecutius per facilitar la compra de paquets d'entrades.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés