Publicat 23/03/2015 18:16

Ramaders i comerciants s'alien per fomentar el consum de be

Campaña "El cordero es saludable, el cordero es negocio"
CCC

BARCELONA, 23 Mar. (EUROPA PRESS) -

El Gremi de Carnissers i la Confederació de Comerç de Catalunya (CCC) han organitzat aquest dilluns la jornada tècnica 'Trobada Networking de ramaders i carnissers: El be és saludable, el be és negoci' per fomentar el consum de be, segons han informat la CCC i la Conselleria d'Agricultura en un comunicat.

A la jornada s'ha incidit en la qualitat del producte i la necessitat que ramaders i carnissers millorin la seva relació comercial per satisfer les seves respectives inquietuds, i que així el consumidor final rebi un producte de qualitat amb unes característiques pròpies.

També s'ha realitzat una trobada de 'networking' dirigit als professionals del sector per posar en contacte a productors i carnissers amb l'objectiu de generar estratègies per potenciar la venda i el consum de carn.

La jornada s'ha emmarcat en el Pla de Recuperació de l'Oví i el Caprí impulsat per la Conselleria d'Agricultura (DAAM), que ha permès identificar les necessitats que tenen les empreses del sector per revertir la tendència negativa que ha afectat el sector en les últimes dècades, i es preveu donar continuïtat a aquestes accions.

Durant l'acte han estat presents el secretari general de la Conselleria d'Empresa i Ocupació, Xavier Gibert; el director general d'Immigració de la Conselleria de Benestar Social i Família, Xavier Bosch, i el director general d'Alimentació, Domènec Vila.

També ha participat la cap del Servei de Foment de l'Ús del Català de la Direcció General de Política Lingüística de la Conselleria de Cultura, Montserrat Nadal, institució que dóna suport a la campanya de la CCC 'Oberts al català'.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés