Actualizado 22/09/2016 11:13

Amazon entra al mercat artesanal per impulsar els productes fets a mà

Tienda Handme de Amazon
AMAZON

Aposta per ajudar els artesans espanyols per internacionalitzar i digitalitzar el seu negoci

MADRID, 22 Set. (EUROPA PRESS) -

Amazon ha llançat aquest dijous 'Handmade' a Espanya i en les seves altres quatre webs europees, una botiga que reuneix al voltant de 30.000 productes elaborats a mà i que estan comercialitzats pels propis artesans.

En concret, el gegant del comerç electrònic s'endinsa per primera vegada en el món artesanal. "'Handmade' ha estat dissenyat per a aquells clients que busquen articles únics i elaborats a mà i, per a això, hem reunit a molts dels millors artesans de tot Europa", ha explicat el responsable d'Amazon Marketplace a Espanya, Javier Alvira, en declaracions a Europa Press.

"A través de 'Handmade a Amazon', els artesans poden donar-se a conèixer als més de 300 milions de clients d'Amazon a tot el món. Amb aquesta nova botiga, volem oferir productes artesanals ampliant així la seva oferta d'articles", ha recalcat.

Alvira subratlla que a més tots aquests productes tenen el "valor afegit" de saber que darrere de cada objecte es troba una "història única". "El que hagi estat elaborat a mà fa que s'estableixi un vincle personal amb els clients, cosa que ho converteix en una experiència encara més especial", ha explicat.

"Hem ajudat milers de pimes a internacionalitzar i digitalitzar el seu negoci i ara volem fer el mateix amb els artesans espanyols, que podran compartir el seu talent amb milions de clients de tot el món", ha subratllat.

Així, 'Handmade a Amazon' d'Amazon.es ofereix productes artesanals distribuïts en diferents categories, des de joieria, decoració per a la llar, obres d'art i material decoratiu fins a cuina i menjador, bosses, equipatge i accessoris. Un terç dels articles disponibles en les cinc webs europees d'Amazon podran personalitzar-se.

Els clients poden comprar per país per trobar productes elaborats per artesans de més de 40 nacions. Així, entre els productes internacionals disponibles figuren sacs de tela per a farina procedents del Canadà i llums de fusta fetes a mà a Itàlia.

Amazon aposta pels artesans i impulsar els seus negocis a escala internacional. Els artesans tenen una pàgina de perfil en la qual els clients poden descobrir la seva història i com elaboren els seus productes, fet que permet els clients fer-se una idea de la cura i l'atenció que requereix l'elaboració de cada peça.

"Al formar part de 'Handmade d'Amazon', els artesans poden donar-se a conèixer nous clients tant a Espanya com la resta del món i ampliar el seu negoci a través d'internet. A més, tenen més temps per fer el que millor se'ls dóna: crear productes únics", ha indicat Alvira.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés