BARCELONA, 5 febr. (EUROPA PRESS) -
Zurich Assegurances ha llançat amb motiu de Sant Valentí la campanya 'Segella el teu amor', que estarà disponible a partir del 9 de febrer a Facebook, YouTube i Twitter i altres webs, i que ofereix la possibilitat de compartir amb la parella els llocs inoblidables per a tots dos, ha informat en un comunicat aquest divendres.
Així, amb el 'microsite' www.truelovemaps.com, que també està disponible en versió per a 'smartphone' i 'tablet', i gràcies a la tecnologia de geolocalització de Google Street View, els usuaris poden introduir la població, la direcció concreta i escollir el punt o angle exacte en la imatge real del lloc que es mostra.
Una vegada completats els noms, la data i el motiu especial --com pot ser el primer petó o el lloc on es va segellar el compromís-- es pot elegir entre diversos dissenys, i a continuació es genera un vídeo on s'inclouen, primer imatges de la zona, i al final la imatge exacta definida anteriorment, en què apareix el nom de tots dos; es dóna l'opció de compartir-ho per correu electrònic amb la parella.