Publicat 27/04/2016 18:19

Les últimes tendències en comunicació se citen al festival Sitges Next

BARCELONA, 27 abr. (EUROPA PRESS) -

El segon festival Sitges Next reunirà les últimes tendències en comunicació i publicitat a través de sessions amb vuit conferències, dos workshops i concursos de les campanyes més innovadores.

Segons ha informat l'organització en un comunicat, el festival, que se celebra aquest divendres i dissabte en el Casino Prado, el Palau Maricel i la Fundació Stämpfli de la població, tindrà aquest any l'eslògan 'Awarding the cliches of the future, today'.

"Volem ser un espai on es puguin veure i degustar les campanyes i accions més innovadores en comunicació, tant en el missatge com en les formes", ha explicat el director del festival.

Segons ha explicat, un dels objectius que s'ha fixat el festival és ser un estímul per als creatius, les agències i els anunciants.

El programa està format per diferents propostes i casos d'èxit, tant catalans com de la resta d'Espanya i internacionals, que destaquen pel seu caràcter innovador.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés