Actualitzat 27/01/2016 17:29

Ada Parellada i Blaumut s'uneixen en una campanya per recaptar fons contra el càncer

Presentación de la campaña 'Posa pebrots al càncer'
CHRISTYAN MARTOS

BARCELONA, 27 gen. (EUROPA PRESS) -

La cuinera Ada Parellada, el grup Blaumut, les periodistes Elisenda Camps i Xantal Llavina i l'oncòleg José Ramón Germà Lluch han unit esforços per apadrinar la II campanya 'Posem-li pebrots al càncer' amb Condis Supermercats, ha anunciat aquest dimecres la Federació Catalana d'Entitats contra el Càncer (Fecec).

Amb el suport de 500 voluntaris de tot Catalunya, la campanya es desenvoluparà aquest divendres i dissabte en més de 400 establiments Condis, on es distribuiran milers de borses de pebrots solidaris a un preu simbòlic d'1,5 euros.

Com a novetat per a aquesta edició, que es distribuiran 55.000 paquets de pebrots --un 37% més--, Parellada ha elaborat dues receptes exclusives amb el pebrot com a ingredient principal.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés