Publicat 13/03/2016 11:49

Un 55% dels comercials de Barcelona utilitza les xarxes socials per treballar

El perfil de comercial predominant: autònom i viatja cada sis mesos

BARCELONA, 13 març (EUROPA PRESS) -

Un 55% dels comercials de Barcelona utilitza les xarxes socials per treballar, a més d'usar-les per a temes d'oci, segons un estudi fet entre els col·legiats del Col·legi Oficial d'Agents Comercials de Barcelona (Coacb) per determinar el perfil estàndard del comercial actual.

La majoria dels enquestats utilitza Facebook (74%), LinkedIn (63%), i Twitter (44%), ha informat el Coacb en un comunicat.

Entre els més grans de 55 anys, el 40% de comercials utilitza el seu perfil digital no només per a oci, sinó també per a temes relacionats amb el seu treball, mentre que entre els menors de 35 anys, aquest percentatge s'eleva fins al 67%.

Segons l'estudi, el perfil de comercial predominant és l'autònom (73%) i viatja com a mínim una vegada cada sis mesos (79%).

L'evolució del perfil comercial estén, cada vegada més, utilitzar els mitjans digitals no només per comunicar-se amb els seus clients, sinó per buscar-ne d'altres potencials i veure cap a on es dirigeix el consumidor.

El Coacb agrupa milers d'agents comercials col·legiats a Barcelona, i les seves funcions principals són protegir, representar la professió i els interessos dels col·legiats, així com adequar la professió a les necessitats de la societat.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés