Atribueix l'arrel del problema a la vaga de controladors francesos del 28 de juny
BARCELONA, 4 jul. (EUROPA PRESS) -
El director comercial de Vueling, David García, ha explicat aquest dilluns que la companyia ha reforçat el servei d'atenció al client amb 130 nous treballadors per millorar la resposta als usuaris davant dels retards i cancel·lacions registrats els últims dies.
En una entrevista a Rac 1 recollida per Europa Press, ha avançat que per minimitzar les afectacions han llogat sis avions, han contractat 34 pilots i han augmentat un 40% el personal de l'oficia de vendes: "És la nostra responsabilitat", ha apuntat.
Ha assegurat que l'arrel del problema està en la vaga de controladors francesos del 28 de juny, que els va obligar a cancel·lar 56 vols, tot i que ho ha atribuït a una "confluència de motius".
García ha assenyalat que aquestes 56 cancel·lacions van deixar 8.000 passatgers a terra que havien de ser reubicats en altres vols, i ha plantejat que és difícil recol·locar tants afectats en plena temporada alta.
Ha subratllat que estan millorant la puntualitat i que les cancel·lacions han baixat en comparació amb els últims dos dies, i en el que va de dilluns s'han cancel·lat dos vols de 700.