Actualitzat 21/12/2016 12:34

Seat crea un Trivial Pursuit amb continguts i preguntes sobre la marca

Trivial Pursuit de Seat
SEAT

MADRID, 21 des. (EUROPA PRESS) -

La firma automobilística Seat, del grup Volkswagen, ha creat una edició exclusiva del Trivial Pursuit amb continguts específics de la marca, segons ha informat la companyia, que ha assenyalat que és la primera empresa d'Espanya a llançar una versió corporativa d'aquest joc de taula.

L'empresa ha assenyalat que aquest Trivial corporatiu té continguts corporatius exclusius com la història, els vehicles, la producció i també més curiositats de la marca i ha destacat que l'objectiu és oferir als treballadors, clients, concessionaris i amants de la firma una manera lúdica de conèixer més detalls de la firma de Martorell (Barcelona).

Seat ha assenyalat que les preguntes estan dividides en sis categories diferents: Esportivitat, Disseny i Innovació, Gent Seat, Història Seat, Models Seat i Seat al Món.

Aquest joc està disponible en el format habitual i també hi haurà una adaptació digital d'aquí a l'app mundoSEAT.

La firma automobilística ha destacat que la finalitat d'aquesta iniciativa és generar proximitat i estrènyer "encara més" els vincles entre la marca i els seus seguidors i treballadors, i alhora ha assenyalat que serveix per incrementar els coneixements sobre la corporació d'una manera amena.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés