Publicat 20/06/2016 13:29

Sareb llança una campanya de venda que connecta Madrid i Barcelona i selecciona 1.300 oportunitats d'inversió

Jaime Echegoyen
EUROPA PRESS

MADRID, 20 juny (EUROPA PRESS) -

La Societat de Gestió d'Actius Procedents de la Reestructuració Bancària (Sareb) ha llançat una campanya comercial amb una selecció de més de 1.300 actius en les àrees metropolitanes de Madrid i Barcelona que pot constituir una oportunitat d'inversió.

La majoria dels actius són habitatge nous i de segona mà i es presenten en el marc d'aquesta iniciativa que porta per nom 'MAD-BCN/BCN-MAD', que estarà vigent durant tres mesos.

Al llistat complet dels immobles s'accedeix a través d'un 'site' específic que permet buscar per ubicació, accedir a informació detallada i sol·licitar més dades per correu electrònic o telèfon.

Des del 'site' també és possible iniciar la compra d'un immoble i posar-se en contacte directe amb la plataforma de comercialització per executar l'operació.

Els quatre 'servicers' en els quals s'estructura Sareb (Altamira Asset Management, Haya Real Estate, Servihabitat i Solvia) s'encarreguen de la comercialització d'aquests immobles.

Els actius inclosos en la campanya formen una cartera "molt competitiva" tant pels seus preus com per la seva ubicació, segons assenyala l'anomenat 'banc dolent'.

Madrid (12.921) i Barcelona (9.313) van ser les províncies on es va registrar un major nombre de compravendes en el primer trimestre de 2016, segons les dades de l'Agència Notarial de Certificació (Ancert), i constitueixen mercats clau per al negoci de Sareb.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés