MADRID, 7 set. (Portaltic/EP) -
Samsung ha respost amb rapidesa davant de les incidències registrades en alguns terminals del nou Galaxy Note7 i posarà en marxa el seu programa de substitució el pròxim 19 de setembre. Així, els qui hagin adquirit un d'aquests terminals --que no s'han arribat a distribuir a Espanya-- podran substituir-lo per un de nou.
La companyia sud-coreana, que diu prendre's "molt seriosament" totes les comunicacions sobre incidències que reben dels seus clients, ha realitzat una "investigació detallada" i ha detectat "un problema en les cèl·lules/cel·les de les bateries". Alhora, l'empresa ha habilitat un nombre de contacte gratuït per resoldre dubtes (900 100 807) i un correu electrònic (suport.note@samsung.com).
"Fins avui hem rebut un petit nombre d'incidències a escala mundial i en aquest moment estem fent una inspecció minuciosa amb els nostres proveïdors per identificar possibles bateries afectades al mercat. Tot i això, tenint en compte que la seguretat dels nostres clients és una prioritat absoluta per a Samsung, hem decidit suspendre les vendes de Galaxy Note7", afegeix.