Publicat 09/05/2016 12:34

Privalia guanya 11 milions el 2015 i accelera el creixement fins al 23%

Privalia venderá productos Disney
PRIVALIA

MADRID, 9 maig (EUROPA PRESS) -

Privalia, la companyia outlet en línia de moda, va registrar un benefici net d'11 milions d'euros el 2015 i va accelerar el creixement fins al 23% a tipus de canvi constant respecte al 2014, segons ha informat aquest dilluns la firma, adquirida fa poc per la francesa vine-privee.com.

El resultat brut d'explotació (Ebitda) recurrent a nivell global va créixer un 6,4%, arribant gairebé als 25 milions d'euros, en positiu per tercer any consecutiu i per primera vegada a tots els seus mercats.

La companyia va tancar el 2015 amb 405 milions d'euros nets de facturació, després d'haver-se desprès durant l'esmentat exercici de la companyia alemanya Dress for Less, per centrar-se en el seu negoci principal de vendes diàries de moda outlet a Espanya, Itàlia, Brasil i Mèxic.

Creada el 2006 de la mà de Lucas Carné i José Manuel Villanueva i adquirida fa poc per vine-privee.com, creadora i líder mundial del concepte de vendes flaix, la companyia complirà ara 10 anys posant especial focus a millorar l'experiència del client.

Els reptes que afronta Privalia en aquest sentit passen per la reducció dels terminis de lliurament, la millora de la qualitat i quantitat de l'oferta i la personalització per a cada client, amb un focus clar en els dispositius mòbils.

La botiga en línia se centra en el mòbil fregant ja el 70% de les seves vendes a través de dispositius mòbils i superant els 13 milions de descàrregues de la seva aplicació.

La companyia atribueix com important factor d'èxit l'estratègia decidida cap a la "mobilització" del seu negoci.

Després de cinc anys apostant fermament pel mòbil, la companyia ha passat de definir-se com una botiga outlet en línia a "una botiga outlet mòbil que es troba en 13 milions de bosses i butxaques dels nostres clients, concretament en forma d'app en els seus smartphones i tablets", ha indicat Lucas Carné, cofundador de Privalia.

José Manuel Villanueva, cofundador i conseller delegat de la companyia, ha destacat que "el model de negoci de Privalia es basa en l'oportunitat, entesa com una oferta incomparable però de durada breu, el que fa del canal mòbil el més afí per als clients que vulguin gaudir de les esmentades ofertes a l'hora que sigui i estiguin on estiguin".




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés