Actualitzat 24/05/2017 19:17

El ple de la Cambra de Terrassa coneix l'estratègia d'Eurofragance

El ple de la Cambra de Terrassa
CÁMARA DE COMERCIO, INDUSTRIA Y SERVICIOS DE TERRA

TERRASSA (BARCELONA), 24 maig (EUROPA PRESS) -

El ple de la Cambra de Comerç, Indústria i Serveis de Terrassa, celebrat dilluns passat, va servir per conèixer l'estratègia i el model de la multinacional dedicada al disseny i producció de fragàncies, Eurofragance, de la mà del seu fundador, Santiago Sabatés.

Es va repassar l'evolució de la firma, amb seu a Sant Cugat del Vallès, des de la seva fundació --1990-- fins a arribar als gairebé 80 milions de facturació, encara que l'objectiu és arribar als 120 el 2020 gràcies a l'entrada als mercats del Brasil, els Estats Units i l'Índia, segons ha informat aquest dimecres l'organisme egarenc en un comunicat.

La visita d'Eurofragance al ple de la Cambra es deu a la nova dinàmica adoptada, en la qual persones de referència de l'àmbit empresarial les hi conviden a les sessions de l'organització, encara que també s'ha comptat amb analistes econòmics i figures de l'àmbit polític per tractar aspectes com la política industrial, les infraestructures i les perspectives econòmiques.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés