Publicat 28/02/2016 12:02

Neinor Homes construirà 1.500 habitatges a Catalunya en cinc anys

Juan Velayos.
NEINOR

S'alia amb Google per captar compradors a través d'internet

BARCELONA, 28 febr. (EUROPA PRESS) -

Neinor Homes preveu construir 1.500 habitatges a Catalunya en cinc anys després d'haver invertit 197 milions d'euros en 21 terrenys a l'àrea de Barcelona, ha explicat el conseller delegat de la promotora residencial, Juan Velayos, en una entrevista d'Europa Press.

Barcelona és una de les cinc places estratègiques per a la companyia hereva de la filial immobiliària de Kutxabank, al costat del País Basc i Andalusia -territoris d'origen de les caixes que van conformar Kutxabank--, Madrid i Balears.

Velayos ha calculat que les primeres claus es podran lliurar el 2017, i que, tot i que la seva prioritat és la ciutat de Barcelona i el seu entorn, no descarten inversions per desenvolupar segones residències en altres punts de la costa catalana si troben sòls atractius.

De moment, ja tenen obres en marxa a Badalona (165 habitatges) i Sant Adrià (54), a les quals seguiran altres promocions a Barcelona, Sitges, L'Hospitalet de Llobregat, Sant Cugat del Vallès i Sant Just Desvern (Barcelona).

Velayos ha enumerat com a pilars de la companyia la qualitat, l'atenció al client i les noves tecnologies, i en aquest últim àmbit ha anunciat que han signat una aliança amb Google per captar compradors a través d'internet entre els qui busquen pis, identificant la demanda de manera segmentada i podent oferir als potencials compradors informació del seu interès a través de publicitat personalitzada.

El conseller delegat ha afirmat que es tracta d'un "acord estratègic" pioner a Espanya entre les promotores residencials, i dels pocs que hi ha de moment en el món, que aposta pel màrqueting en línia.

"Qui busca un pis sempre mira abans a Internet", ha afirmat, i ha afegit que els possibles compradors busquen cada vegada més informació gràfica i vídeos per trobar habitatge, per la qual cosa Neinor Homes també es posicionarà a YouTube.

Mitjançant l'accés a allò que la gent busca a Internet quan està pensant en comprar un habitatge, la promotora podrà mostrar a l'usuari anuncis personalitzats segons els seus criteris de recerca, com zona o nombre d'habitacions, de manera que incrementarà les possibilitats que el potencial comprador s'interessi pels productes de Neinor Homes.

Alhora, la companyia també tindrà en compte les preferències dels internautes de cada àrea per adaptar les seves promocions a la demanda local, per exemple, respecte al nombre d'habitacions o la disponibilitat de traster o aparcament.

Neinor Homes, controlada pel fons internacional Lone Star, va néixer el maig de 2015 amb vocació d'invertir 1.000 milions d'euros en sòl finalista a Espanya per desenvolupar habitatges, tant de primera residència com de vacances, i liderar el sector al país.

VENDES: 340 MILIONS EL 2015

Ha tancat 2015 amb una xifra de vendes de 340 milions d'euros i un ebitda de 25 milions, i preveu que 2016 sigui l'any de consolidació del seu model de negoci; el 2015 va començar a comercialitzar 19 promocions amb 1.700 habitatges, i aquest 2016 preveu sumar altres 33 amb 2.000 habitatges.

Fins ara ha invertit 850 milions d'euros en els quals edificar 8.500 habitatges els anys vinents, i aquest 2016 preveu seguir adquirint sòls si sorgeixen actius atractius en zones amb demanda residencial.

A més, la companyia ha creat un equip de set persones per atendre els clients des que reserven un pis fins que reben les claus --poden passar dos anys- i fins a un any i mig després.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés