BARCELONA, 19 abr. (EUROPA PRESS) -
L'empresa in-Store Media, dedicada a la comunicació en el punt de venda, va facturar 52,5 milions d'euros el 2015, un 19,3% més que l'any anterior, unes xifres en línia amb els objectius del seu pla estratègic 2015-2019, que preveu doblar vendes fins a 100 milions d'euros i duplicar la plantilla fins a 200 treballadors.
Segons ha informat la companyia aquest dimarts en un comunicat, el 64% de la facturació correspon a l'àmbit internacional, un percentatge que preveu augmentar fins al 80% el 2019, i el grup es proposa aquest any accelerar el seu creixement internacional amb l'obertura de nous mercats a Llatinoamèrica i l'Àsia.
Actualment, in-Store Media té presència en set mercats --Espanya, Portugal, Mèxic, Argentina, Xile, França i Polònia-- i amb vista a aquest any preveu augmentar la facturació en un 15%, fins a 60,5 milions.
El contingut d'aquesta notícia està elaborat en col·laboració amb l'Ajuntament de Barcelona