Va crear 279 llocs de treball i va registrar el 64,2% de les vendes a l'exterior
BARCELONA, 5 abr. (EUROPA PRESS) -
L'empresa d'autobusos Grup Julià ha tancat el 2015 amb una facturació de 301 milions d'euros, fet que suposa un increment del 19,5% respecte a l'any anterior.
El 2015, l'empresa també va crear 279 llocs de treball fins a arribar als 1.561 treballadors, i va destinar 15 milions d'euros a inversions, ha informat Grup Julià aquest dimarts en un comunicat.
La distribució de les vendes va ser del 64,2% a l'àmbit internacional i un 35,8% a Espanya, una tendència que "se seguirà accentuant" al futur.
La divisió de turisme --la de més pes al grup-- va registrar unes vendes de 227 milions, un 21,4% més, i va obrir una oficina a Madrid; la de bus i la de tren turístic City Tour va créixer un 19,4% fins a 51,7% milions, i la de transport de viatgers, Autocars Julià, va augmentar un 4%.
PERSPECTIVES
El 2016, el Grup Julià centrarà esforços a la diversificació i innovació de productes, així com a la internacionalització de negocis i operacions amb unes inversions de més de 12 milions d'euros.
Grup Julià és present a 40 ciutats de nou països --Espanya, Andorra, Regne Unit, Mèxic, Argentina, Puerto Rico, Marroc, EUA i Emirats Àrabs-- i té més de cinc milions de clients a escala mundial.