Publicat 03/04/2016 12:31

Dormity facturarà 30 milions el 2016 i obrirà vuit establiments amb el focus a Barcelona

El fundador y director general de Dormity, David Sánchez
DORMITY

Preveu arribar a un centenar de punts de venda el 2020

BARCELONA, 3 abr. (EUROPA PRESS) -

El fabricant i distribuïdor de sistemes de descans Dormity preveu facturar aquest any 30 milions d'euros, un 25% més respecte a l'exercici de 2015, quan les vendes es van situar en 24 milions, i mantindrà un ritme d'obertures d'entre vuit i deu punts de venda, dels quals sis es concentraran a Barcelona.

En una entrevista d'Europa Press, el fundador i director general de Dormity, David Sánchez, ha explicat que la cadena ja és líder a Catalunya en nombre d'establiments, facturació i rendiment per metre quadrat, ja que la comunitat catalana aglutina 38 dels 44 locals que té la firma i el 86% de les vendes.

Dormity es va marcar com a objectiu l'any passat desembarcar al País Basc, un repte aconseguit amb locals a Bilbao --on hi té dues botigues--, Sant Sebastià i Vitòria, i amb vista a aquest any la companyia estudia obrir-se camí en ciutats de més de 100.000 habitants, com Barakaldo, a més d'entrar a Navarra, on està fent una "recerca activa" d'establiments a Pamplona.

Sánchez ha indicat que l'estratègia de creixement de Dormity és la de taca d'oli: "El nostre objectiu és que els clients tinguin un establiment Dormity a mitja hora caminant".

Tots els establiments Dormity són centres propis, ja que Sánchez ha considerat que la franquícia "desvirtua el concepte", i mantenir un ritme d'entre vuit i deu obertures anuals suposa una inversió d'entre 1,2 i 1,5 milions d'euros, a raó d'uns 150.000 euros per punt de venda.

Amb vista a 2017, la firma es vol seguir estenent per la geografia espanyola amb el seu desembarcament a la Comunitat de Madrid, i l'objectiu per a 2020 és que la companyia hagi assolit el centenar de punts de venda: "La internacionalització és obligatòria, però el pla estratègic per als pròxims cinc anys està concentrat a Espanya".

FRANÇA I ALEMANYA: OBJECTIUS INTERNACIONALS

Dormity compta actualment amb dos locals a Andorra, i treballa conjuntament amb l'agència catalana de competitivitat empresarial de la Generalitat, Acció, per entrar a Alemanya i el sud de França, amb París com a principal objectiu, a partir de 2020.

La companyia té una planta pròpia a Rubí (Barcelona) en què fabrica 180 matalassos diaris i que ja produeix a doble torn amb una plantilla de 60 treballadors --l'equip total de Dormity puja a 180 professionals--.

A principis d'aquest 2016, Dormity ha creat un departament per impulsar la venda dels seus sistemes de descans en el segment hoteler, una iniciativa que ja ha registrat les seves primeres comandes i que generarà quatre llocs de treball.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés