BARCELONA, 31 març (EUROPA PRESS) -
Ciments Molins ha apostat aquest divendres per la internacionalització del seu negoci com a estratègia clau per diversificar riscos, com va ocórrer amb la crisi econòmica espanyola.
En una conferència sobre l'empresa familiar a l'escola de negocis Iese, la membre de la tercera generació, Beatriz Molins, ha destacat l'evolució del negoci en països com Argentina, Uruguai, Colòmbia i Mèxic, principal focus del creixement dels resultats del grup el 2016.
Ciments Molins va registrar un benefici net de 64 milions el 2016, la qual cosa suposa un increment del 25,6% respecte a l'any anterior, i la xifra de negoci s'ha va situar en 561,2 milions d'euros, un 12% menys respecte als 637,8 milions registrats el 2015.
L'any passat, la companyia va realitzar inversions per un total de 121 milions, dels quals 87 milions corresponen a projectes d'ampliació de capacitat centrats a Mèxic, Bolívia i Colòmbia.
Amb un total de 4.439 empleats, Ciments Molins és una "gran família" en la qual, generació després de generació, s'ha traslladat el valor de l'empresa, segons Beatriz Molins.