Actualitzat 31/03/2017 13:09

Ciments Molins advoca per la internacionalització com a clau de negoci

La membre de la tercera generació de Ciments Molins, Beatriz Molins
EUROPA PRESS

BARCELONA, 31 març (EUROPA PRESS) -

Ciments Molins ha apostat aquest divendres per la internacionalització del seu negoci com a estratègia clau per diversificar riscos, com va ocórrer amb la crisi econòmica espanyola.

En una conferència sobre l'empresa familiar a l'escola de negocis Iese, la membre de la tercera generació, Beatriz Molins, ha destacat l'evolució del negoci en països com Argentina, Uruguai, Colòmbia i Mèxic, principal focus del creixement dels resultats del grup el 2016.

Ciments Molins va registrar un benefici net de 64 milions el 2016, la qual cosa suposa un increment del 25,6% respecte a l'any anterior, i la xifra de negoci s'ha va situar en 561,2 milions d'euros, un 12% menys respecte als 637,8 milions registrats el 2015.

L'any passat, la companyia va realitzar inversions per un total de 121 milions, dels quals 87 milions corresponen a projectes d'ampliació de capacitat centrats a Mèxic, Bolívia i Colòmbia.

Amb un total de 4.439 empleats, Ciments Molins és una "gran família" en la qual, generació després de generació, s'ha traslladat el valor de l'empresa, segons Beatriz Molins.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés