Publicat 24/02/2017 12:58

La catalana Ad-Pure llença un sistema per sincronitzar publicitat al mòbil amb la TV

BARCELONA, 24 febr. (EUROPA PRESS) -

L'empresa catalana Ad-Pure presentarà en el Mobile World Congress de Barcelona, que arrencarà aquest dilluns al recinte Gran Via de Fira de Barcelona, una plataforma que permet sincronitzar en temps real campanyes de publicitat al mòbil amb anuncis a la televisió.

En concret, el sistema ofereix als anunciants la possibilitat de contraprogramar els anuncis que la competència emet en temps real en la televisió amb publicitat al mòbil, ha informat la Conselleria d'empresa i Coneixement aquest divendres en un comunicat.

Aquesta tecnologia, denominada TV Sync, detecta els anuncis de la televisió tot just en el moment en què s'estan emetent i connecta automàticament amb plataformes publicitàries com Facebook, Twitter i Google.

"La manera de mirar la televisió ha canviat. Ja no fem zaping durant la pausa, sinó que mirem Facebook a través del mòbil, i volem aprofitar això per incrementar la resposta als anuncis de televisió", ha explicat el conseller delegat d'Ad-Pure, Marc Lladó.

Malgrat que Ad-Pure, fundada l'any 2014 i amb un equip de cinc treballadors, va llençar aquest sistema fa només uns mesos, ja l'utilitzen marques com Vodafone, McDonalds, Lidl, Volvo i Hawaianas per a les seves campanyes de màrqueting.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés