Alguns mariscs multipliquen el seu preu per 10
BARCELONA, 24 Feb. (EUROPA PRESS) -
L'Associació de Concessionaris de Mercabarna (Assocome) ha estimat que les vendes de productes s'incrementaran fins a un 35% durant la setmana del Mobile World Congress (MWC), i assegura que els creixements més moderats seran els de la fruita i la verdura, i que els màxims increments es veuran en la compra del peix i el marisc, ha informat en un comunicat.
"El febrer és una temporada baixa, és un mes en el qual el consum es contreu i és molt fluix. La demanda que genera aquest esdeveniment ajuda molt a compensar", han coincidit les empreses que formen l'associació, i han afegit que les previsions són molt semblants a les registrades en l'última edició del congrés del mòbil.
"El visitant --del MWC-- té un elevat poder adquisitiu i puja la demanda de productes de luxe com la llagosta i el llamàntol europeu", ha manifestat l'associació, i ha assegurat que els peixos que més es consumiran durant la setmana vinent són el salmó i el corball.
L'entitat comercial ha recalcat que la diferència d'aquest any és l'increment "generalitzat" de la qualitat dels productes frescos que s'han encarregat, a més d'anunciar una tendència continuista en referència a la venda de productes llests per cuinar.
En aquesta edició també destacaran els batuts verds, elaborats amb verdures de Mercabarna, i les broquetes de fruites, ja que són, segons Assocome, "una bona manera d'hidratar-se", a més de permetre jugar amb la decoració i la presentació.
En referència a la carn, les hamburgueses de carn de Waguy, Black Angus i Nebraska seran les protagonistes en les cartes dels establiments, així com els filets de vedella i de bou.
El contingut d'aquesta notícia està elaborat en col·laboració amb l'Ajuntament de Barcelona