Casa Tarradellas aposta per una comunicació més pròxima al consumidor

COM ES POT CONNECTAR

Casa Tarradellas aposta per una comunicació més pròxima al consumidor

Anuncio de Casa Tarradellas
Foto: CASA TARRADELLAS
Actualitzat 22/09/2014 18:15:54 CET

BARCELONA, 22 (EUROPA PRESS)

Casa Tarradellas ha fet un balanç molt satisfactori de la seva estratègia de comunicació dels últims tres anys, en els que considera que "la contínua innovació en producte i en comunicació ha reportat una evolució positiva en vendes" al llarg de tota la seva trajectòria.

   En els últims tres anys, l'empresa presidida per Josep Terradellas Arcarons ha anat innovant en les seves campanyes publicitàries amb nous formats i ha buscat "establir una relació encara més pròxima i emotiva amb el consumidor", segons ha indicat la companyia.

   Amb independència d'això, l'empresa ha mantingut a totes les seves comunicacions les icones de la companyia, com la masia i la tradició familiar.

   El primer anunci de Casa Tarradellas que es va distanciar dels formats habituals es va llançar el 2011, amb una campanya de comunicació emocional i l'eix ha estat la saviesa i la tradició que es transmet a través de les generacions, d'avis a néts.

   L'anunci evocava records i exalçava els moments que es viuen en família: malgrat mantenir les icones de la marca (la masia, el camp de blat i els avis), l'anunci va canviar la seva estètica completament, unint el món tradicional amb el cosmopolita, i afegint optimisme amb la cançó 'Share Love'.

RETRANSMISSIÓ EN DIRECTE DE LA COLLITA

   La segona gran aposta de la companyia ha estat la retransmissió en directe de la collita de blat amb la qual elabora, en el seu propi molí, la farina que necessita per a les seves pizzes. El juliol del 2012 va transmetre el compromís de la marca amb la cura dels ingredients des de l'origen, amb una campanya sobre la collita del blat per a les seves pizzes.

   Així doncs, els teleespectadors de les principals cadenes televisives van poder veure, al llarg de tot un dia, diferents connexions en directe a un dels camps en els quals s'estava recollint el blat --la periodista Cristina Villanueva va conduir la retransmissió--.

PLASMAR UNA SITUACIÓ QUOTIDIANA

   L'anunci 'Què li passa a l'Espetec quan arriba a casa?'  exposa amb un toc d'humor una situació molt quotidiana, fent-se eco del joc que comença hores després que un Espetec entra per la porta de casa.

CAP AL DOCUMENTAL

   Aquest any, 2014, l'empresa ha volgut revolucionar el sector de la publicitat amb #ElFinDeSemanaEsTuyo, mostrant com, durant el cap de setmana, un gran nombre de llars espanyolen escullen Pizza Casa Tarradellas per compartir en els seus menjars o sopars.

   El muntatge final, més semblant al gènere documental que al publicitari, descrivia en tres minuts com 17 famílies gaudien del seu propi cap de setmana, al costat de la cançó 'At Home' de Crystal Fighters, banda britànica de música indie i electrònica formada el 2007.

   Per a això, Casa Tarradellas es va posar en contacte amb famílies de diferents punts de la geografia com Àlaba, Barcelona, Osca, Madrid, Màlaga, Mallorca, Vigo i Vitòria, i simplement els ha demanat que gravessin amb la seva pròpia cambra el seu cap de setmana.

   Així doncs, Casa Tarradellas ha sabut innovar en les seves campanyes publicitàries amb nous formats, però mantenint sempre els valors que la defineixen.

titulars Aldia
Última Hora
Els EUA estudien la possibilitat de permetre les trucades de veu durant els vols (CC/PIXABAY)
Departament de Transport
Els EUA estudien la possibilitat de permetre les trucades de veu durant els vols
El Departament de Transport dels Estats Units (DOT) ha proposat que els usuaris puguin fer trucades de veu durant els vols comercials a través de Wi-Fi.
Les Olimpíades, les segones eleccions i l'Eurocopa, els moments més populars a Facebook a Espanya (FACEBOOK)
Tecnologia
Les Olimpíades, les segones eleccions i l'Eurocopa, els moments més populars a Facebook a Espanya
Cada dia, les persones comparteixen a Facebook els moments més importants per a ells. Aquest divendres, la companyia ha compartit una llista amb els moments dels quals més s'ha parlat a la plataforma al llarg d'aquest any a Espanya.
Seasons of Heaven serà exclusiu per a Nintendo Switch (SEASONS OF HEAVEN)
Jocs
Seasons of Heaven serà exclusiu per a Nintendo Switch
La desenvolupadora indie francesa Any Arts Production ha confirmat el primer joc exclusiu per a Nintendo Switch: Seasons of Heaven, basat en el llibre homònim de Nico Augusto, protagonitzat per un noi amb síndrome d'Asperger i el seu gos.
Japó utilitza adhesius amb codi QR per identificar ancians que s'han perdut (PIXABAY)
Tecnologia
Japó utilitza adhesius amb codi QR per identificar ancians que s'han perdut
Japó ha començat a provar aquest mes un nou sistema per identificar les persones que s'han perdut, com a conseqüència de malalties com l'Alzhéimer, i poder reunir-les amb les seves famílies: uns adhesius amb codis QR que porten posades a les ungles.
Instagram permet desactivar els comentaris i eliminar seguidors de comptes privats (INSTAGRAM)
Xarxes socials
Instagram permet desactivar els comentaris i eliminar seguidors de comptes privats
Instagram ha llançat una nova actualització de servei amb noves eines i característiques que ajudin a garantir la lliure expressió dels usuaris de manera segura i combatre la persecució a la xarxa social.
The Last Guardian, la nova creació de Fumito Ueda, ja està disponible en PS4 (PLAYSTATION)
Tecnologia
The Last Guardian, la nova creació de Fumito Ueda, ja està disponible en PS4
The Last Guardian ja està disponible per a tots els jugadors, un títol exclusiu de PlayStation que els submergirà en una increïble història d'amistat, un viatge inoblidable a través d'un món de fantasia de la mà del seu jove protagonista i la gegantina criatura alada, Trico.
Netflix incorpora la previsualització de vídeo per ajudar els usuaris a decidir què volen veure (NETFLIX)
Sinopsi
Netflix incorpora la previsualització de vídeo per ajudar els usuaris a decidir què volen veure
Netflix ha incorporat al seu servei la previsualització de vídeo, una característica que pretén que l'usuari pugui elegir què vol veure de manera més senzilla i ràpida.
Els pessebres vivents catalans s'endinsen en l'àmbit digital amb una app i venda en línia (COORDINADORA DE PESEBRES VIVIENTES DE CATALUNYA (A)
Cultura
Els pessebres vivents catalans s'endinsen en l'àmbit digital amb una app i venda en línia
Els pessebres vivents catalans s'endinsen en l'àmbit digital aquesta temporada, que s'estendrà fins al 15 de gener i comptarà com a novetat amb una aplicació i un canal de venda d'entrades en línia, ha explicat aquest dimecres en un comunicat la Coordinadora de Pessebres Vivents de Catalunya (ACPVC).
Microsoft impulsarà la transformació digital de Generali (MICROSOFT)
Economia
Microsoft impulsarà la transformació digital de Generali
Microsoft impulsarà la transformació digital del negoci de Generali després que les dues societats hagin signat un acord de col·laboració que també preveu millorar els processos operatius de l'asseguradora i augmentar els ingressos gràcies als nous productes d'assegurances i a models de negocis innovadors.
Dailymotion reconeix un atac en el seu sistema que ha afectat 85 milions de comptes (FACEBOOK/ DAILYMOTION)
Tecnologia
Dailymotion reconeix un atac en el seu sistema que ha afectat 85 milions de comptes
La plataforma de vídeos Dailymotion ha confirmat que va patir un atac informàtic el mes d'octubre passat pel qual més de 85 milions de comptes d'usuaris han quedat exposats, encara que la companyia no creu que hagi afectat dades sensibles.
Sweet Soundtrack, nou web per buscar la banda sonora de les pel·lícules (SWEET SOUNDTRACK)
Sweet Soundtrack
Sweet Soundtrack, nou web per buscar la banda sonora de les pel·lícules
Sweet Soundtrack és un nou servei web que permet introduir una pel·lícula, escrivint el seu títol en anglès, i envia un llistat de totes les cançons que formen la banda sonora de l'esmentada pel·lícula.
Amazon obre un supermercat físic on els clients no han de passar per caixa (AMAZON)
Economia
Amazon obre un supermercat físic on els clients no han de passar per caixa
Amazon ha obert un supermercat físic de 167 metres quadrats a la ciutat nord-americana de Seattle en què els clients no han de passar per caixa per pagar pels productes que han adquirit.
Sistema de reconeixement facial del MIT reconeix espontàniament el moviment de rotació (MIT NEWS)
Moviment de 45 graus
Sistema de reconeixement facial del MIT reconeix espontàniament el moviment de rotació
El sistema de reconeixement facial amb què treballen els investigadors del Centre per a Cervells, Ments i Màquines (BCMM), amb seu a l'Institut Tecnològic de Massachusetts (MIT) ha estat capaç, de manera espontània, de reconèixer el moviment de rotació de la cara humana.
Ambrosio, el majordom del segle XXI a l'abast de tothom (AMBROSIO)
Per 99 euros al mes
Ambrosio, el majordom del segle XXI a l'abast de tothom
Arribar a casa i tenir la compra feta i organitzada a la nevera. És un dels molts serveis dels quals pot gaudir el client d'Ambrosio, un nou concepte d'assistent personal que neix en ple segle XXI per estalviar-nos temps i fer el nostre dia a dia més fàcil.
Empreses
Cadbas s'instal·la a Barcelona per operar a Espanya, França i Portugal
La companyia alemanya Cadbas, dedicada a la gestió i manteniment de models de peces CAD, ha obert una delegació a Barcelona per començar a operar a Espanya, França i Portugal.
CA Technologies adquireix Automic per ampliar la seva presència en el mercat europeu (EUROPA PRESS)
Empreses
CA Technologies adquireix Automic per ampliar la seva presència en el mercat europeu
La firma estatunidenca CA Technologies ha anunciat l'adquisició de la companyia austríaca Automic Holgind GmbH, dedicada al desenvolupament de softwares d'automatització empresarial per a processos d'IT i negoci, per un valor de 600 milions d'euros, decisió que ja ha estat aprovada pels dos consells d'administració i que es farà efectiva en el tancament del quart trimestre de l'exercici fiscal 2017 de l'empresa compradora.
Un alumne de secundària rus crea un ratolí per a persones que no poden usar les mans (GALINA SOKOLOVA)
Sergey Halyavin
Un alumne de secundària rus crea un ratolí per a persones que no poden usar les mans
Un ratolí-sandàlia creat per un estudiant de secundària rus permet fer servir el ratolí convencional per a ordinadors però sense utilitzar els mans.
La tecnologia inminute irromp en el sector de la missatgeria (ERIC BAILEY/INMINUTE)
Nous acords
La tecnologia inminute irromp en el sector de la missatgeria
L''start-up' espanyola inminute, la plataforma tecnològica de missatgeria exprés, s'endinsa amb la seva tecnologia en el tradicional sector de la missatgeria i l'adequa a les exigències d'una nova era marcada per la transformació digital.
La Generalitat crea un catàleg d'apps mòbils per potenciar el comerç i els serveis (GENCAT)
Tecnologia
La Generalitat crea un catàleg d'apps mòbils per potenciar el comerç i els serveis
La Generalitat, a través de la Direcció General de Comerç, ha presentat el primer Catàleg d'Apps de Comerç per donar a conèixer les últimes tecnologies mòbils per al sector comercial i de serveis que aprofiten les facilitats de l'entorn digital per potenciar la competitivitat, ha informat aquest dilluns en un comunicat.
Desapareix de Twitter el perfil de Bana, la nena siriana que relata la guerra des d'Alep (TWITTER/ALABEDBANA)
Síria
Desapareix de Twitter el perfil de Bana, la nena siriana que relata la guerra des d'Alep
El compte en Twitter de Bana Alabed, la nena siriana que explica a la xarxa social com viu la guerra des d'Alep, ha estat eliminat aquest diumenge, després d'un últim missatge en el qual anunciava que anava a ser capturada per l'exèrcit.
Apple utilitzarà drons per millorar el servei de mapes (APPLE)
Innovació
Apple utilitzarà drons per millorar el servei de mapes
Apple utilitzarà drones per competir amb Google Maps. Des de Cupertino planegen utilitzar avions no tripulats per millorar i actualitzar la informació dels seus mapes molt més ràpid del que permeten els vehicles equipats amb cambres que utilitza la competència.
Xiaomi presenta Lunar, un 'gadget' que es fica entre els llençols per mesurar la qualitat de la son (XIAOMI)
10 dòlars
Xiaomi presenta Lunar, un 'gadget' que es fica entre els llençols per mesurar la qualitat de la son
Xiaomi ha presentat Lunar, un dispositiu que permetrà analitzar la qualitat de la son dels seus usuaris i enviar la informació i les dades a un dispositiu Android a través del Wi-Fi.
Barcelona acollirà una experiència de menú gurmet imprès en 3D (FOOD INK)
3D Food Ink
Barcelona acollirà una experiència de menú gurmet imprès en 3D
La companyia de restauració en 3D Food Ink, el restaurant Yours de Barcelona i Noel Alimentaria oferiran durant tres dies --del 8 al 10 de desembre-- un menú gurmet imprès amb tecnologia 3D que reivindiquen com la primera experiència de restauració 3D a la capital catalana, han informat en un comunicat.
Royal Air Maroc usa el Boeing 787-800 per primera vegada a Espanya entre Casablanca i Barcelona (EUROPA PRESS)
Aerolínies
Royal Air Maroc usa el Boeing 787-800 per primera vegada a Espanya entre Casablanca i Barcelona
Royal Air Maroc ha utilitzat per primera vegada a Espanya el seu avió Dreamliner, un Boeing 787-800 amb capacitat per a 274 passatgers que aquest divendres ha aterrat a l'Aeroport de Barcelona-El Prat procedent de Casablanca.
Amazon llança una IA de reconeixement facial per als desenvolupadors (AMAZON)
Amazon Rekognition
Amazon llança una IA de reconeixement facial per als desenvolupadors
Amazon se suma a les tecnologies de reconeixement facial i l'aprenentatge profund a través d'una Intel·ligència Artificial, com Google o Microsoft, i ha llançat Amazon Rekognition, un servei que té com a finalitat proporcionar serveis de 'deep-learning' als desenvolupadors.
ARTS
arts aldia

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2016 Europa Press. Està expressament prohibida la redistribució i la redifusió de tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense previ i exprés consentiment.