COM ES POT CONNECTAR

Casa Tarradellas aposta per una comunicació més pròxima al consumidor

Anuncio de Casa Tarradellas
Foto: CASA TARRADELLAS
Actualitzat 22/09/2014 18:15:54 CET

BARCELONA, 22 (EUROPA PRESS)

Casa Tarradellas ha fet un balanç molt satisfactori de la seva estratègia de comunicació dels últims tres anys, en els que considera que "la contínua innovació en producte i en comunicació ha reportat una evolució positiva en vendes" al llarg de tota la seva trajectòria.

   En els últims tres anys, l'empresa presidida per Josep Terradellas Arcarons ha anat innovant en les seves campanyes publicitàries amb nous formats i ha buscat "establir una relació encara més pròxima i emotiva amb el consumidor", segons ha indicat la companyia.

   Amb independència d'això, l'empresa ha mantingut a totes les seves comunicacions les icones de la companyia, com la masia i la tradició familiar.

   El primer anunci de Casa Tarradellas que es va distanciar dels formats habituals es va llançar el 2011, amb una campanya de comunicació emocional i l'eix ha estat la saviesa i la tradició que es transmet a través de les generacions, d'avis a néts.

   L'anunci evocava records i exalçava els moments que es viuen en família: malgrat mantenir les icones de la marca (la masia, el camp de blat i els avis), l'anunci va canviar la seva estètica completament, unint el món tradicional amb el cosmopolita, i afegint optimisme amb la cançó 'Share Love'.

RETRANSMISSIÓ EN DIRECTE DE LA COLLITA

   La segona gran aposta de la companyia ha estat la retransmissió en directe de la collita de blat amb la qual elabora, en el seu propi molí, la farina que necessita per a les seves pizzes. El juliol del 2012 va transmetre el compromís de la marca amb la cura dels ingredients des de l'origen, amb una campanya sobre la collita del blat per a les seves pizzes.

   Així doncs, els teleespectadors de les principals cadenes televisives van poder veure, al llarg de tot un dia, diferents connexions en directe a un dels camps en els quals s'estava recollint el blat --la periodista Cristina Villanueva va conduir la retransmissió--.

PLASMAR UNA SITUACIÓ QUOTIDIANA

   L'anunci 'Què li passa a l'Espetec quan arriba a casa?'  exposa amb un toc d'humor una situació molt quotidiana, fent-se eco del joc que comença hores després que un Espetec entra per la porta de casa.

CAP AL DOCUMENTAL

   Aquest any, 2014, l'empresa ha volgut revolucionar el sector de la publicitat amb #ElFinDeSemanaEsTuyo, mostrant com, durant el cap de setmana, un gran nombre de llars espanyolen escullen Pizza Casa Tarradellas per compartir en els seus menjars o sopars.

   El muntatge final, més semblant al gènere documental que al publicitari, descrivia en tres minuts com 17 famílies gaudien del seu propi cap de setmana, al costat de la cançó 'At Home' de Crystal Fighters, banda britànica de música indie i electrònica formada el 2007.

   Per a això, Casa Tarradellas es va posar en contacte amb famílies de diferents punts de la geografia com Àlaba, Barcelona, Osca, Madrid, Màlaga, Mallorca, Vigo i Vitòria, i simplement els ha demanat que gravessin amb la seva pròpia cambra el seu cap de setmana.

   Així doncs, Casa Tarradellas ha sabut innovar en les seves campanyes publicitàries amb nous formats, però mantenint sempre els valors que la defineixen.

titulars Aldia
Última Hora
L'Aeroport de Barcelona reforça la seva oferta de restauració amb Mamma Mia i Jamaica (AEROPUERTO DE BARCELONA)
T1
L'Aeroport de Barcelona reforça la seva oferta de restauració amb Mamma Mia i Jamaica
L'Aeroport de Barcelona ha reforçat la seva oferta de restauració en la T1 amb l'obertura del restaurant italià Mamma Mia i de la cafeteria Jamaica.
T1
L'Aeroport de Barcelona reforça la seva oferta de restauració amb Mamma Mia i Jamaica
L'Aeroport de Barcelona ha reforçat la seva oferta de restauració en la T1 amb l'obertura del restaurant italià Mamma Mia i de la cafeteria Jamaica.
Barcelona i Madrid són les ciutats espanyoles més intel·ligents, segons l'Iese (EXPEDIA)
Nivell de desenvolupament
Barcelona i Madrid són les ciutats espanyoles més intel·ligents, segons l'Iese
Barcelona i Madrid són les ciutats més intel·ligents d'Espanya, segons l'Índex Iese Cities in Motion (ICIM) 2016, que avalua el nivell de desenvolupament de 181 ciutats de més de 80 països i en què aquestes capitals ocupen els llocs 33 i 34, respectivament.
Barcelona és la cinquena ciutat europea més atractiva per invertir, segons EY (JORDI PLAY/TINKLE)
Economia
Barcelona és la cinquena ciutat europea més atractiva per invertir, segons EY
L'informe 'European Attractiveness Survey 2016' d'Ernst & Young (EY) --que analitza la inversió estrangera i els projectes-- constata que Barcelona és la cinquena ciutat d'Europa amb més atractiu per invertir, per darrere de Londres, París, Berlín i Amsterdam, i escala tres posicions en relació amb l'informe de l'any anterior.
Un 43% dels espanyols ha reduït el consum de carn vermella l'últim any (PIXABAY)
Alimentació
Un 43% dels espanyols ha reduït el consum de carn vermella l'últim any
El 43% dels espanyols ha reduït el consum de carn vermella l'últim any i un 17% de la població s'identifica amb l'opció flexitariana, que consisteix a restringir la ingesta de carn i peix, segons el III Observatori Nestlé sobre Hàbits Nutricionals i Estils de Vida de les Famílies.
La calamarsa danya 3.181 hectàrees de cultius a Lleida (COAG)
Tempesta
La calamarsa danya 3.181 hectàrees de cultius a Lleida
La tempesta de calamarsa de la tarda de diumenge ha danyat 3.181 hectàrees de cultius de les comarques lleidatanes del Segrià i Garrigues, i ha causat les principals pèrdues en els fruiters d'os.
Eckes-Granini compra la danesa Rynkeby Foods per reforçar-se als països nòrdics (GRANINI IBÉRICA)
Empreses
Eckes-Granini compra la danesa Rynkeby Foods per reforçar-se als països nòrdics
El grup Eckes-Granini ha comprat el grup danès Rynkeby Foods, primer fabricant de sucs i refrescos als països nòrdics amb les marques Rynkeby i God Morgon, que fins ara pertanyia al grup Arla Foods, de manera que reforça el seu posicionament internacional com a empresa líder especialitzada en l'elaboració de begudes de fruita sense alcohol.
Innovació
L'empresa Xenopat rep el premi Eureka del saló Innova Barcelona
Xenopat, una empresa sorgida de l'Institut de Recerca Biomèdica de Bellvitge (Idibell) de L'Hospitalet de Llobregat, ha rebut el premi Eureka a la Innovació, un guardó promogut pel saló Innova Barcelona, que reconeix els millors projectes d'innovació.
Aquest divendres
Unió de Pagesos protesta a Llavorsí pels danys de la fauna salvatge en terres i bestiar
Unió de Pagesos ha convocat aquest divendres una concentració a Llavorsí per denunciar els danys continuats que l'excés de població de fauna salvatge --voltors, cérvols, óssos i senglars-- provoca en ramats i cultius, la tercera als últims dies després de la de Vielha i Tremp.
La IV Setmana Bio per l'alimentació ecològica tindrà més de 230 activitats (CONSELLERIA)
Agricultura
La IV Setmana Bio per l'alimentació ecològica tindrà més de 230 activitats
La IV Setmana Bio per l'alimentació ecològica que organitza la Conselleria d'Agricultura de la Generalitat tindrà més de 230 activitats --60 més que l'any passat-- per tot el territori català promogudes per representants del sector.
Bon Preu preveu doblar facturació després d'invertir 35 milions en un nou magatzem (BON PREU)
Supermercats
Bon Preu preveu doblar facturació després d'invertir 35 milions en un nou magatzem
Grup Bon Preu preveu doblar la facturació gràcies a una inversió de 35 milions d'euros en la construcció d'un nou magatzem de productes frescos a Balenyà (Barcelona) per al qual contractarà 200 persones, ha informat en un comunicat aquest divendres.
Barcelona supervisarà si empreses que opten a concursos estan en paradisos fiscals (EUROPA PRESS)
Decret d'Alcaldia
Barcelona supervisarà si empreses que opten a concursos estan en paradisos fiscals
L'Ajuntament de Barcelona ha aprovat un decret d'alcaldia pel qual exigirà a les empreses que optin a alguna licitació pública a explicar si tenen vinculació amb paradisos fiscals, i els prohibirà la seva participació en el cas que realitzin activitats il·legals com blanqueig de capitals i evasió fiscal.
Informe
Ilustradores reivindican que su sector es "precario" y sólo un 6% obtienen remuneración justa
La Associació Professional d'Il·lustradors de Catalunya (Apic) ha reivindicado este viernes en un informe que el sector de la ilustración es "precario" y que sólo un 6% obtienen remuneración justa.
66 terrasses d'hotels de Barcelona acullen 234 activitats en l'obertura de la temporada (GHB)
Del 3 a l2 de juny
66 terrasses d'hotels de Barcelona acullen 234 activitats en l'obertura de la temporada
La sisena edició de la Setmana de les Terrasses dels hotels de Barcelona farà més de 234 activitats en 66 terrasses entre el 3 i el 12 de juny. Iniciaran la temporada acollint tallers, concerts, degustacions i 'workshops' per a tots els públics, en una cita que en les cinc primeres edicions ha reunit més de 100.000 persones, ha informat en un comunicat el Gremi d'Hotels de Barcelona.
Habitatge
El Consorci de la Mina adjudica els habitatges socials per a 53 famílies després d'un any
El Consorci de la Mina ha aprovat per unanimitat l'adjudicació definitiva d'habitatges de lloguer social per a 53 famílies en risc d'exclusió, després d'un any que el procés ha estat encallat.
El Parlament rebutja que el Govern indemnitzi els afectats per la llengua blava (EUROPA PRESS)
Moció
El Parlament rebutja que el Govern indemnitzi els afectats per la llengua blava
El Parlament ha rebutjat aquest dijous indemnitzar els danys en bestiar derivats de la vacunació de la llengua blava, en cas d'efectes secundaris, fins als 60 dies posteriors des de la data de vacunació.
Sector immobiliari
ACR construeix 122 habitatges a Barcelona i l'Hospitalet
La companyia de construcció, promoció i rehabilitació d'edificis ACR Grup ha iniciat la construcció de 122 habitatges a l'àrea de Barcelona, 100 de les quals de protecció oficial (HPO) per a una cooperativa al barri del Turó de la Peira de la capital catalana i 22 a L'Hospitalet de Llobregat (Barcelona) per a Petrus Grup Immobiliari.
El Govern amplia en 6,8 milions d'euros les ajudes per a explotacions agràries (ALFONSO
Aquest dimecres
El Govern amplia en 6,8 milions d'euros les ajudes per a explotacions agràries
La Generalitat de Catalunya ha ampliat en 6,8 milions d'euros les ajudes associades al Contracte Global d'Explotació (CGE) de la convocatòria del 2015, que se sumen als més de 49 milions destinats en la convocatòria actual, i que beneficiaran la competitivitat de les explotacions agràries.
Agricultura
Les cooperatives amb secció de crèdit hauran de participar en un fons de suport financer
El Govern català ha aprovat aquest dimarts la creació d'un fons cooperatiu de suport a les cooperatives agràries que mantinguin la seva secció de crèdit que es nodrirà de les aportacions d'aquestes entitats, ha informat la Generalitat en un comunicat.
New Holland prova el prototip de tractor de metà en finques de Bodegas Torres a Lleida (BODEGAS TORRES)
Agricultura
New Holland prova el prototip de tractor de metà en finques de Bodegas Torres a Lleida
El fabricant de maquinària agrícola New Holland ha mostrat aquest dimarts el funcionament del prototip de segona generació de tractor de metà a la finca de l'Aranyó de Bodegas Torres a Juneda (Lleida), que té una superfície de 175 hectàrees de vinya i 80 d'oliveres.
Agricultura
Agro.- New Holland prueba su prototipo de tractor de metano en fincas de Bodegas Torres en Lleida
El fabricante de maquinaria agrícola New Holland ha mostrado este martes el funcionamiento del prototipo de segunda generación de tractor de metano en la finca de L'Aranyó de Bodegas Torres en Juneda (Lleida), que tiene una superficie de 175 hectáreas de viñedo y 80 de olivos.
17 cellers catalanes presenten als Estats Units els seus vins i caves (BODEGAS TORRES)
Catalan Wines USA
17 cellers catalanes presenten als Estats Units els seus vins i caves
Un total de 17 cellers catalanes presenten aquest dimarts a Denver (Estats Units) els seus vins i caves davant d'uns 70 professionals del sector vitivinícola estatunidenc en el marc del programa Catalan Wines USA organitzat per Acció.
Salut
Els futbolistes Marc Bartra i Gerard Moreno promouen el consum de fruita a les escoles
   El jugador del FC Barcelona Marc Bartra i el del RCD Espanyol Gerard Moreno protagonitzen una campanya de comunicació impulsada per la Generalitat per promoure el consum de fruita en les escoles i hàbits saludables de vida mitjançant l'esport i la dieta equilibrada.
Jornada a Barcelona
L'impulsor de l'Economia del Ben Comuna veu com "un pas de gegant" seure amb Govern i Ajuntament
L'impulsor i promotor del moviment l'Economia del Bé Comú, Christian Felber, ha valorat com "un pas de gegant" seure amb el Govern, l'Ajuntament i la Universitat de Barcelona (UB) compartint els valors d'aquesta iniciativa.
Barcelona acollirà el desembre un nou saló d'esports de motor i competició (SCT)
Motorsport Show
Barcelona acollirà el desembre un nou saló d'esports de motor i competició
El recinte Montjuïc de Fira de Barcelona acollirà el desembre la primera edició del Barcelona Motorsport Shou, un nou saló especialitzat a l'esport de motor dirigit a professionals i aficionats del sector, ha informat Fira aquest divendres en un comunicat.
ARTS
arts aldia

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2016 Europa Press. Està expressament prohibida la redistribució i la redifusió de tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense previ i exprés consentiment.