GIRONA 26 jul. (EUROPA PRESS) -
El servei d'Alta Velocitat (AVE) entre Barcelona, Girona i Figueres ha quedat interromput a partir de les 07.40 hores d'aquest divendres a causa d'una incidncia.
L'avaria, en la infraestructura entre Sants i Bifurcació Mollet (Barcelona), també provoca retards en els serveis de l'AVE entre Barcelona i Madrid, ha informat Renfe aquest mateix divendres en un comunicat.
Els tcnics d'Adif treballen el matí d'aquest divendres en la resolució de la incidncia i, per minimitzar l'afectació, els viatgers amb origen o destinació Figueres s'estan derivant als serveis regionals, així com els clients de trens internacionals, que viatgen en aquests trens fins a Girona, on continuaran el seu desplaament fins a Frana.