Actualitzat 20/05/2013 15:45

El vicepresident de Cassa demana una junta extraordinària per rebutjar l'opa d'Agbar

Sede de Aigües de Sabadell (CASSA)
CASSA

SABADELL (BARCELONA), 20 (EUROPA PRESS)

El vicepresident i conseller de Cassa, Lluís Pascual, ha notificat per requeriment notarial al consell d'administració de Cassa la seva petició perquè es convoqui de manera immediata una junta general d'accionistes extraordinària per tractar el seu rebuig a l'opa d'Agbar.

En un comunicat, Pascual ha explicat que en l'esmentada junta els accionistes d'Aigües de Sabadell (Cassa) seran informats de les valoracions independents de la companyia rebudes a sol·licitud del consell d'administració.

A més, demanarà el vistiplau de la junta per procedir a la venda d'actius no estratègics amb l'objectiu de reduir el deute de la companyia de Sabadell, millorar la seva liquiditat i retribuir els accionistes.

Agbar, controlada per Suez Environnement, va llançar l'opa sobre Cassa el 19 de desembre a un preu de 60 euros per acció, el que els accionistes minoritaris han considerat inferior al valor real de la companyia.

Pascual i altres dos consellers han obert des d'aleshores un front amb el president de Cassa i altres consellers per l'opa llançada per Agbar, perquè considera que aquests havien compromès la venda de les seves accions després de l'oferta pública d'adquisició d'Agbar.

Fins i tot, els minoritaris han demanat al jutge que prengués mesures cautelars, alguna cosa que han acabat desestimant, argumentant que els consellers de Cassa podran participar en l'elaboració i deliberació de l'informe sobre bondat o no de l'opa "sempre que facin constar la circumstància de trobar-se en conflicte d'interès amb Cassa, per a informació dels accionistes, i amb això contribuir a una millor formació de la voluntat sobre l'opa".

Contingut patrocinat