Actualitzat 04/06/2014 15:17

Value Retail inaugura l'ampliació de La Roca Village després d'invertir 30 milions

Ampliación de La Roca Village
VALUE RETAIL

BARCELONA, 4 juny (EUROPA PRESS) -

Value Retail ha obert les portes de l'ampliació de La Roca Village, que inclou 40 botigues noves, després d'una inversió de 30 milions d'euros que ha suposat passar de 17.000 a 24.000 metres quadrats, segons ha informat la companyia aquest dimecres en un comunicat.

Les primeres firmes que s'han instal·lat al nou espai, que obriran a partir d'aquest dimecres i durant aquest estiu, són Armani, Carolina Herrera, Castañer, Cottet, Diesel, La Martina, Purificación García i Zwilling, entre d'altres, i la resta de firmes i restaurants obriran progressivament fins a finals d'aquest any.

Value Retail ha destacat que, amb aquest projecte, La Roca Village incrementa el posicionament del turisme de compres i li permetrà satisfer la demanda del turisme internacional d'alt poder adquisitiu, que representa el 65% de les visites a aquest 'outlet' de marques de luxe a La Roca del Vallès (Barcelona).

La companyia preveu generar 300 llocs de treball --200 dels quals, directes--, i l'ampliació inclou també la construcció d'un nou vial directe des de l'autopista AP-7 que facilitarà l'accés al 'village'.

La inversió també s'ha destinat a millorar els serveis i l'atenció al client per oferir un "valor diferencial", i s'hi han inclòs espais com una nova sala VIP, una sala destinada al turisme de congressos i reunions amb capacitat per a 80 persones, una sala per a l'oració multiconfessional i una oficina de devolució d'impostos, entre d'altres.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés