Tram llança una campanya de civisme "a ritme de trap" per arribar als joves

Ampliación de tram entre Esplugues de Llobregat y Sant Just Desvern
TRAM - Archivo
Publicat 13/3/2019 11:53:53CET

BARCELONA, 13 Març (EUROPA PRESS) -

Tram ha llançat una campanya de civisme "a ritme de trap" per arribar als usuaris més joves, en una aposta pels nous llenguatges audiovisuals i gèneres musicals alternatius.

En un comunicat aquest dimecres, l'empresa ha detallat que el vídeo està protagonitzat per una imatge del filòsof Immanuel Kant cantant trap i defensant el civisme al tramvia.

"El vídeo ha sorgit de la tendència de contraposar elements clàssics amb estils de música urbans. Interpretar l'imperatiu categòric de Kant amb el ritme i el llenguatge audiovisual dels clips de trap ofereix una narrativa innovadora", ha detallat.

També ha dit que "els personatges clàssics amb un comportament més alternatiu, fora dels marcs en els quals apareixen habitualment, permet que el públic més jove els presti més atenció".

Tram ha explicat que el vídeo es distribuirà a través de les xarxes socials i els canals del tramvia, i que han coproduït Paradise Falls i Christian Flores.

L'actualitat més visitada a Aldia.cat

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2019 Europa Press. Està expressament prohibida la redistribució i la redifusió de tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense previ i exprés consentiment.