El pregó dedicat als sanitaris va ser l'activitat més seguida amb 2.490 visualitzacions
BARCELONA, 21 ago. (EUROPA PRESS) -
Un total de 18.000 espectadors han seguit la festa major del barri barceloní de Grcia, que aquest any s'ha celebrat de manera virtual per complir amb les mesures de prevenció davant el Covid-19 i s'ha pogut seguir des del 14 fins al 21 d'agost pel canal de Youtube de la Fundació Festa Major de Grcia i per Betevé.
El districte de Grcia i la Fundació Festa Major de Grcia han fet una valoració "molt positiva" del format, tenint en compte el seguiment que ha tingut la programació d'activitats en línia, que es podran consultar pel canal de Youtube en obert durant un mes, ha informat l'Ajuntament de Barcelona aquest divendres en un comunicat.
El consistori ha remarcat que la prevenció i "el comportament de la gent respectant les indicacions i evitant aglomeracions" ha perms que els vens mantinguessin les activitats presencials més petites, sempre en compliment de les mesures de seguretat dictades per les autoritats sanitries, ha assenyalat.
EL PREGÓ, EL MÉS SEGUIT
L'activitat amb major seguiment va ser el pregó de la festa, amb 2.490 visualitzacions, dedicat aquest any al personal sanitari que ha fet front a la crisi del coronavirus, i que va ser protagonitzat per l'adjunta a la direcció d'Infermeria de l'Hospital de Sant Pau i coordinadora del pavelló salut de Sant Pau, Xnia Sist; la infermera del CP Grcia-Cibeles, Maria Teresa Fabregat, i la metgessa de l'Hospital de l'Esperana i vicepresidenta del Collegi de Metges de Barcelona, Elvira Bisbe.
La mitjana de visualitzacions dels diferents actes ha estat de 772 en el cas dels actes propis de la festa major; 322 en les activitats musicals; 228 en el cas dels documentals, entrevistes i xerrades; 197 en els espectacles per a tota la família i 172 en el cas de les arts escniques.
D'altra banda, l'aplicació ha tingut 50.000 visualitzacions i 3.000 descrregues, sent el 15 d'agost el dia amb més descrregues (1.000), i 2.000 han estat a Barcelona, 300 fora del conjunt d'Espanya, 240 a Madrid i 75 a Eivissa.
Les pantalles més visitades han estat les de la programació, la dels recorreguts virtuals pel barri i la dels espais decorats, mentre que el canal de Youtube de la Fundació ha passat de 80 a 944 subscriptors.