Publicat 29/05/2024 12:46

TMB refora l'L4 del Metro i incorpora serveis especials de bus pel Primavera Sound 2024

Archivo - El festival Primavera Sound 2023
Lorena Sopna - Europa Press - Archivo

El festival se celebra del 30 de maig al 2 de juny

BARCELONA, 29 maig (EUROPA PRESS) -

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) ha reforat l'L4 del Metro i ha incorporat serveis especials d'autobús pel Primavera Sound --celebrat al recinte del Parc del Frum des d'aquest dimecres fins diumenge--, ha informat en un comunicat.

En concret, ha reforat les estacions d'Urquinaona, Jaume I, El Maresme | Frum, Selva de Mar i Bess Mar de l'L4 del Metro amb més freqüncia a les franges horries de la tarda i última hora, i personal d'atenció, seguretat i neteja.

També s'han installat mquines de validació de bitllets que permeten la compra i validació del bitllet senzill amb targetes bancries 'contactless'.

Com és habitual la resta de la xarxa de metro funcionar a partir de les 2 hores de la matinada els divendres i amb servei ininterromput els dissabtes.

SERVEIS ESPECIALS DE BUS

També s'han establert dos serveis especials d'autobús la matinada del 31 de maig i les de l'1 i 2 de juny, el bitllet del qual l'oferir l'organització del festival de franc.

Un d'ells far el recorregut des del passeig Taulat fins a la plaa Catalunya amb els següents horaris: la nit del 30 al 31 de maig de 12 a 5 hores, la del 31 de maig a l'1 de juny de 2 a 5 i la de l'1 al 2 de juny de 3 a 7.

La segona llanadora circular des del parc del Frum i funcionar les nits del 30 al 31 de maig, del 31 de maig a l'1 de juny, i de l'1 al 2 de juny de 12 a 4.