Actualitzat 12/07/2016 11:46 CET

TMB redissenya el seu web per aconseguir una navegació "més còmoda i intuïtiva"

Rediseño de la página web de TMB
EUROPA PRESS

El portal inclou una nova estructura i s'ha construït amb tecnologia responsiva

BARCELONA, 12 jul. (EUROPA PRESS) -

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) ha estrenat aquest dimarts el redisseny del seu espai web corporatiu, que registra unes 700.000 visites mensuals, amb l'objectiu d'aconseguir una navegació "més còmoda i intuïtiva" per a l'usuari.

Segons ha informat TMB en un comunicat, es tractarà d'un portal "més ràpid, més usable, més clar i més eficient", i que estarà disponible en fase de proves i de manera paral·lela al web clàssic, que continuarà actiu durant dos mesos, per la qual cosa tindrà una direcció diferenciada: https://w2.tmb.cat

El nou web inclou una nova estructura pensada perquè cada tipus d'usuari trobi allò que busca de manera més fàcil: residents a Barcelona que es mouen en transport públic; viatgers i visitants; informació comercial per a negocis, així com aspectes corporatius, educatius i professionals per a altres públics.

El portal s'ha construït amb tecnologia responsiva, fet que permet que un sol disseny web es visualitzi de manera adequada en diferents dispositius, i també continuarà sent accessible a les necessitats de tots els usuaris.

TMB ha assenyalat que l'ús de dispositius mòbils entre els usuaris del seu portal ja és "una pràctica habitual", i ha subratllat que la versió mòbil del web i de la pàgina corporativa de la qual disposaven estava adaptada a mòbils, tauletes i als diferents navegadors disponibles al mercat, fet que encaria el seu manteniment.

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2021 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés