BARCELONA, 6 abr. (EUROPA PRESS) -
Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) ha iniciat aquest dimecres la campanya 'L9 Sud. El 9 Camí' per augmentar el coneixement d'aquesta línia de metro i millorar la seva ocupació.
La campanya explica la història de quatre usuaris de L'Hospitalet de Llobregat, El Prat de Llobregat i Barcelona que utilitzen aquesta línia per desplaçar-se i que han cedit voluntàriament la seva imatge, ha explicat TMB en un comunicat.
La iniciativa, que comença en una primera fase aquest dimecres i fins a finals de maig, i una segona a partir de setembre, té com missatge central la presentació de la línia com "un transport útil, eficaç, innovador i estretament connectat a la xarxa metropolitana".
'L9 Sud. El 9 Camí' apareixerà en cartells, espots, falques de ràdio, bàners i tovallons de bars i embolcalls de forns i fruiteries; a més TMB distribuirà un bitllet gratuït amb dos viatges perquè els usuaris potencials provin el nou Metro.
La L9 transcorre entre l'Aeroport T1 i la Zona Universitària de Barcelona, cosa que correspon a 15,6 quilòmetres de tram, 15 estacions entre El Prat de Llobregat, L'Hospitalet de Llobregat i Barcelona.