TERRASSA (BARCELONA), 18 jul. (EUROPA PRESS) -
Terrassa ha adoptat la iniciativa 'Reempresa Mercats Municipals', impulsada per Cecot i la Diputació de Barcelona, que millora la transmissió de les parades dels mercats municipals.
La finalitat del projecte és sensibilitzar sobre la possibilitat de negoci i oportunitat que representen els mercats municipals per als emprenedors, a més d'assegurar la continuïtat i successió de les parades, ha informat Cecot aquest dimecres en un comunicat.
'Reempresa Mercats Municipals' s'aplica actualment a 50 mercats municipals de 33 municipis de la província de Barcelona, i des de la seva engegada hi ha hagut 24 projectes i s'han emprat 12 parades entre els diferents mercats de la Diputació.
El president de Cecot i del Centre Reempresa, Antoni Abad, ha posat l'accent en l'existència d'aquesta alternativa si els propietaris dels negocis "no en tenen clara la continuïtat" per falta de relleu.
Aquest dimecres s'ha presentat la iniciativa al Mercat Municipal de Sant Pere de Terrassa amb la presència, a més de la d'Abad, del primer tinent d'alcalde, Amadeu Aguado, i el diputat de comerç de la Diputació de Barcelona, Isaac Albert.