BARCELONA 13 maig (EUROPA PRESS) -
Un jutge ha decretat presó provisional per a dos atracadors detinguts pels Mossos d'Esquadra com a presumptes autors de dos atracaments a punta de navalla a la sortida d'un caixer a Martorell (Barcelona), ha informat aquest dilluns la policia catalana.
Els fets van passar el 5 de maig quan una patrulla de paisà va observar a dos homes caminant amb la cara mig tapada amb una bufanda, i van decidir seguir-los observant que uns metres més endavant es van separar, moment en el qual van identificar a un d'ells.
Mentre l'identificaven, l'altre home va arribar en cotxe, i en aquell moment els agents van ser informats per la sala de comandament d'un atracament amb arma blanca a l'entrada d'un caixer, i la descripció dels autors coincidien amb els identificats.
En l'escorcoll a aquests dos homes, de 36 i 42 anys i nacionalitat espanyola, els van trobar la navalla amb la qual suposadament havien comès els atracaments, pel que van quedar arrestats.
Quan es trobaven en comissaria, els Mossos van tenir coneixement d'un segon robatori amb violència i intimidació que havia ocorregut poc abans en la mateixa entitat bancària i que també es va atribuir als dos detinguts gràcies a la identificació de les víctimes i testimoni.