Actualitzat 15/06/2013 13:22

Les tres menors ferides en una platja de Castelló d'Empúries segueixen estables

GIRONA 15 juny (EUROPA PRESS) -

Les tres menors ferides aquest divendres en un accident a la platja pròxima al càmping Nàutic Almata de Castelló d'Empúries (Girona), en el qual un estudiant va morir ofegat, estan hospitalitzades "estables i amb pronòstic reservat", ha informat l'Hospital Doctor Trueta de Girona.

Les tres han estat evacuades a l'Hospital de Figueres (Girona) després de l'accident i després derivades al Trueta el mateix divendres.

Una jove de 15 anys, que va ser la primera d'arribar, està ingressada a la Unitat de Cures Intensives (UCI), on evoluciona favorablement, i les altres dues van arribar de nit.

El mort és un estudiant de 16 anys, que s'estava banyant al costat de les seves tres companyes de classe quan va començar a tenir problemes dins de l'aigua, i els seus mestres i altres banyistes els van treure del mar.

El noi va patir una parada cardiorespiratòria i va morir malgrat les maniobres de reanimació d'efectius del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).

Les menors van quedar ferides --una d'elles greu, una altra menys greu i una lleu-- i traslladades a l'Hospital de Figueres.

Els joves estudien en un institut de Salt (Girona) i havien anat d'excursió acompanyats per professors.

Contingut patrocinat