BARCELONA 3 set. (EUROPA PRESS) -
Un incendi crema aquest dimarts una empresa de pintures al polígon industrial de Polinyà, i ha obligat a Protecció Civil a activar la fase d'alerta del Pla Plaseqcat del sector químic de Catalunya.
Segons ha informat Protecció Civil, a l'incendi s'han desplaçat una vintena de dotacions dels Bombers de la Generalitat, i el foc ha afectat totalment la nau i ha ensorrat la teulada de l'empresa.
Els treballadors de la nau han estat desallotjats amb la col·laboració dels Mossos d'Esquadra i la Policia Local, i els Bombers de la Generalitat tenen des de les 14 hores el foc confinat.
El Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), que ha desplaçat una ambulància, ha atès a un treballador de l'empresa ferit lleu que, després de la primera atenció al lloc dels fets, s'ha desplaçat a la mútua de l'empresa pel seu propi peu.
Protecció Civil recomana a la ciutadania no acostar-se a la zona de l'incendi per la gran quantitat de fum que ha provocat.