Actualitzat 17/12/2013 21:52

Dos detinguts per robar en quatre pisos i una granja en municipis de Girona

GIRONA 26 oct. (EUROPA PRESS) -

Els Mossos d'Esquadra han detingut a dos homes de 27 i 24 anys i de nacionalitat romanesa, com a presumptes autors de cinc robatoris amb força, dos d'ells en grau de temptativa, en quatre domicilis i una granja als municipis de Terrades, Pont de Molins, Vilanant i Peralada (Girona).

Segons un comunicat, els robatoris es van realitzar en edificis aïllats en zones rurals i els autors van utilitzar el mateix 'modus operandi': després de forçar les portes o finestres, sostreien aparells electrònics i eines de treball.

Els agents han obert una investigació que els ha permès identificar i detenir els dies 15 i 17 d'octubre als autors dels robatoris, amb antecedents, que actualment es troben en llibertat amb càrrecs, però no es descarten més detencions.

Contingut patrocinat