Actualitzat 15/06/2013 16:38

Detingut per robar 30.000 euros en joies a la seva exsogra a Martorell

BARCELONA 15 juny (EUROPA PRESS) -

Els Mossos d'Esquadra han detingut un home per presumptament robar la seva exsogra 30.000 euros en joies colant-se a casa seva pel balcó de l'habitatge, contigua a la seva, a Martorell (Barcelona).

Segons ha informat aquest dissabte la policia catalana, van arrestar el 10 de juny José Luis S.C. quan van constatar que havia venut part de les joies en vuit transaccions el 2013 i sis més el 2012 en diversos establiments de compravenda d'or.

L'home li va robar les joies d'una caixa que la dona tenia en un armari, després de forçar la porta del balcó i es va esmunyir aprofitant que el seu habitatge és el contigu.

Els investigadors van trobar part de les joies sostretes a la casa del lladre i les van poder retornar a la víctima.

El detingut va quedar en llibertat amb càrrecs per robatori amb força a l'interior de domicili després de passar a disposició del jutjat de guàrdia.

Contingut patrocinat